پروژه ارتقاء فناوری و نوآوری درکارخانه پارس خودرو باسلام دوستان این مجموعه درباره پروژه بررسی ارتقاء فناوری و نوآوری درکارخانه پارس خودرو میباشد شاید این محصول در سایت های دیگر رایگان یا حتی خیلی ارزانتر ارائه شود ولی این مجموعه جدیدترین بررسی انجام شده در این زمینه میباشد این بررسی در قالب word بوده و در مجموع 130 صفحه میباشد |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 126 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 130 |
مقدمه
ممکن است به دفعات شنیده باشیم که سازمانهای هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج می شوند ، اما سازمانهای دیگر در همان محیط با موفقیت به کار خود ادامه میدهند.
آیا سازمانهایی که از صفحه رقابت خارج میشوند ، میخواستند به چنین سرنوشتی دچار شوند ؟ در پاسخ باید گفت که نمیخواستند یا نمیخواهند به چنین سرنوشتی دچار شوند سازمانهای کنونی باید دنبال خلاقیت و نوآوری باشند و برای اینکه از بین نروند همواره باید افراد را تشویق به نوآوری نمایند و پدیده تغییر را با آغوش باز بپذیرند .( رابینز ، 1376)
در اغلب موارد سازمانی کمتر به امر خلاقیت و نوآوری دست میزنند زیرا آن را تجارت ریسکداری میپندارند که باید از کار اصلی خود منحرف شده و به اموری که هنوز امتحان نشدهاند ، بپردازند .
سازمانی باید با ساختارهای متناسب سازمانی که متضمن پرورش و رشد خلاقیت باشد به رویارویی آینده بپردازند و در غیر این صورت محکوم به فنا هستند . دی گرین در نوشته خود با عنوان « سازمان برازنده و شایسته » بر این باور است که سازمانی باید حالت سازگاری به خود بگیرند . سازمان خوب و شایسته آن است که محیط را در ک کند ، اطلاعات و آگاهیهای بایسته را به سرعت آماده کند ،سریع پاسخ دهد ، بستر مناسبی برای پرورش خلاقیت و نوآوری باشد ، از تجربیات بیاموزد و ساختار خود را بازنگری کند .( Degreem, 1982)
روند رو به رشد تکنولوژی و رقابت فشرده در صنایع و سازمانهای مختلف ، ضرورت خلاقیت و نوآوری را اجتناب ناپذیر گردانیده است و سازمانهایی موفق هستند که خود را با این روند تطبیق دهند در غیر اینصورت محکوم به شکست هستند .
در کشور ما به دلیل برخورداری از ارتکاب طبیعی و منابع خدادادی متاسفانه به فرایند نوآوری توجه چندانی مبذول نگردیده است و منتظر بودهایم تا دیگران برای ما فکر کنند و به تولیدات محصولات و فرآیندهای جدید بپردازیم و نتایج آنها را پس از مدت طولانی و منسوخ شده دریافت و به کار گیریم .
در مباحث علمی غالباً مفاهیم تحقیق در روش علمی بصورت مراتب بکار برده میشود هر چند بین این دو وجوه مشترک معنایی وجود دارد ، ولی تفکیک آنها موجب تمیز اختلاف بین آنها میشود . تحقیق ، روندی منظمتر و قویتر و وسیعتر از روش علمی است ، تحقیق با ساختار منظمتری از کنکاش توام است ،که معمولاً منجر به نوعی ثبت مراحل و گزارش نتایج و دستاوردها میشود . هر چند میتوان روح علمی را بدون تحقیق بکار گرفته ولی تحقیق علمی را نمیتوان بدون روش و جوهر علمی انجام داد .بنابراین تحقیق ، عرصه تخصصیتری از روش شناسایی است .( دلاور ، 1380)
جان دیوی ( J.Dewey) پژوهش را عبارت از فرایند جستجوی منظم برای مشخص کردن یک موقعیت میداند بنابراین پژوهش ، فرایندی است که از طریق آن میتوان درباره ناشناختهها به جستجو پرداخت ، و نسبت به آن شناخت لازم را کسب کرده در این فرایند از چگونگی گردآوری شواهد و تبدیل آنها به یافته را تحت عنوان روش شناسی یاد میشود .( سرمدی ، 1380
پایان نامه جامع بررسی امکان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل باسلام دوستان در این مجموعه شگرف و بینظیر به بررسی امکان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل پرداخته شده است در بخش توضیحات فهرست مطالب بصورتمختصر درباره این پروژه بینظیر ارائه شده است تا کنون هیچ سایتی این پروژه را در فرمتی جز پی دی اف قرار نداده است ما در اینجا بار دیگر به خلست |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 494 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 230 |
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده
مقدمه
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه:
1-2 بیان مساله و علل انتخاب موضوع
1-3 اهداف پژوهش:
1-4 اهمیت پژوهش:
1-5 نوع طرح پژوهش:
1-6 متغیرهای پژوهش:
1-7 فرضیه های پژوهش:
1-8 قلمرو پژوهش:
1-1-8 قلمرو موضوعی
2-1-8 قلمرو مکانی
3-1-8 قلمرو زمانی
1-9 محدودیتهای پژوهش
1- 10 روش پژوهش
1-11 روش جمع آوری اطلاعات
1-12 ابزار اندازه گیری اطلاعات
1-13 واژگان کلیدی و اصطلاحات
1-14 ساختار پژوهش
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
1-تاریخچه،مبانی نظری، چارچوب گزارشات مالی، انرون
2-1 مقدمه:
2-2 گفتار اول: تاریخچه
2-2-1 مقاله فنی انتشار یافته توسط انجمن حسابداران قسم خورده انگلستان و ولز
2-2-2 متن پیشنهادی شماره 42 (ED42)
2-2-3 متن پیشنهادی شماره 49 (ED 49)
2-2-4 شرایط پیشنهاد شده توسط متن پیشنهادی گزارشگری معاملات (FRED4)
2-2-5 بیانیه تحقیق مالی شماره 5 (1994) گزارشگری محتوای معاملات
2-3 گفتار دوم: مبانی نظری
2-3-1 تجزیه و تحلیل مزایا و مخاطرات
2-3-2 شناخت
2-3-3 عدم شناخت
2-3-4 تهاتر
2-3-6 نحوه ارائه اقلام مرتبط با هم
2-3-6 معاملات مرتبط
2-4 گفتار سوم : چارچوب گزارشات مالی
2-4-1 ترازنامه
2-4-2 صورتهای مالی اساسی دیگر
2-4-3 یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی و گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام
2-5 گفتار چهارم: فروپاشی انرون مقدمه ای برای تحول در وضع قوانین و استانداردهای
مرتبط با معاملات خارج از تراز نامه
2-5-1 آنچه برای انرون اتفاق افتاد؟
2-5-2 تاریخچه انرون
2-5-3 گزارش Powers و Batson در مورد انرون
2- شرکتهای با اهداف خاص، قانون سار بینز اکسلی
2-1 گفتار پنجم: شرکتها با اهداف خاص
2-2-1 مقدمه
2-2-2 تعریف شرکتها با اهداف خاص
2-2-3 ارتباط با تامین مالی خارج از تراز نامه
2-2 گفتار ششم: قانون سار بینز اکسلی
2-2-1 مقدمه
2-2-2 ارتباط قانون ساربینز اکسلی با موضوع خارج از تراز نامه
2-2-3 اقلامی که افشاء آنها در ارتباط با ترتیبات خارج از ترازنامه لازم است
2-2-4 افشاء اقلام تعهدات قراردادی
3- شیوه های مورد استفاده در تامین مالی خارج از تراز نامه
1-2 گفتار هفتم : شرکتهای فرعی و شبه شرکتهای فرعی
2-2-1 تعریف شرکتهای فرعی وشبه فرعی
2-2-2 معافیت شبه شرکتهای فرعی از تلفیق
2-2-3 ارتباط شرکتهای فرعی و شبه فرعی با تامین مالی خارج از تراز نامه
2-2 گفتار هشتم: سرمایه گذاری در ارزش ویژه سایر شرکتها
3-2-1 سرمایه گذاری هایی که نه موجب افزایش نفوذ قابل ملاحظه می شودونه موجب افزایش کنترل
2-2-2 سرمایه گذاری هایی که موجب افزایش نفوذ قابل ملاحظه می شود اما موجب افزایش کنترل
نمی شود
2-2-3 سرمایه گذاری هایی که موجب کنترل می شود
2-2-4 موضوع خارج از ترازنامه در حسابداری سرمایه گذاریها
2-2-5 تلفیق
2-3 گفتار نهم: اجاره های بلند مدت
1-2-3 ارزیابی معامله
2-2-3 ماهیت شیوه ها و الزامات گزارشگری مالی
3-2-3 موضوع خارج از ترازنامه در حسابداری برای اجاره های بلند مدت
2-4 گفتار دهم: فروش و اجاره آن از خریدار
1-2-4 ارزیابی معامله
2-2-4 اجاره های سرمایه ای
3-2-4 اجاره های عملیاتی
4-2-4 موضوع خارج از ترازنامه در حسابداری برای فروش و اجاره آن از خریدار
5-2-4 استاندارد بین المللی حسابداری برای اجاره ها
2-5 گفتار یازدهم: فروش و توافقات باز خرید
1-2-5 ارزیابی معامله
2-2-5 ماهیت شیوه ها و الزامات گزارشگری مالی
3-2-5 موضوع خارج از ترازنامه در حسابداری برای فروش و توافقات بازخرید
4-2-5 شیوه حسابداری
2-6 گفتار دوازدهم : کالاهای امانی
1-2-6 ارزیابی معامله
2-2-6 ماهیت شیوه ها و الزامات گزارشگری مالی
3-2-6 حقوق هر طرف معامله برای بازگرداندن کالا
4-2-6 تعیین قیمت برای انتقال نهایی مالکیت به مشتری
5-2-6 آیا مشتری لازم است به سازنده کالا مبلغی به عنوان ودیعه بدهد؟
6-2-6 آیا مشتری حق استفاده از کالا را دارد؟
7-2-6 موضوع خارج از ترازنامه در حسابداری برای کالاهای امانی
2-7 گفتار سیزدهم: نقل و انتقالات داراییهای مالی با مشارکت های مداوم
1-2-7 ارزیابی معاملات
2-2-7 موارد افشاء طبق SFAS شماره 140
3-2-7 موضوع خارج از ترازنامه در حسابداری برای نقل و انتقالات دارائیهای مالی
2-8 گفتار چهاردهم: تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی
1-2-8- روشهای تجزیه و تحلیل
2-2-8- طبقه بندی نسبتها
3-2-8- فرض تداوم فعالیت
2-9- گفتار پانزدهم : پیشینه پژوهش
1-2-10: نتیجه گیری
فصل سوم: روش شناسی پژوهش (متدولوژی)
1-3 مقدمه
2-3 اهداف پژوهش
3-3 روش جمع آوری داده ها
4-3 قلمرو پژوهش
5-3 جامعه آماری
6-3 نحوه گردآوری اطلاعات
7-3 نمونه گیری
8-3 فرضیه های پژوهش
9-3 متغیرهای پژوهش
10-3 تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش
11-3 اندازه گیری متغیرهای پژوهش
12-3 روش آماری آزمون فرضیه ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
1-4 مقدمه
2-4 نتایج تحلیل داده ها- سال 80
3-4 نتایج تحلیل داده ها- سال 81
4-4 نتایج تحلیل داده ها- سال 82
5-4 نتایج تحلیل داده ها- سال 83
6-4 نتایج تحلیل داده ها- سال 84
7-4 نتایج تحلیل داده ها- سال 85
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
1-5 مقدمه
2-5 خلاصه ای از کل پژوهش
3-5 خلاصه یافته های پژوهش
4-5 نتیجه گیری
5-5 پیشنهادات
1-5-5 پیشنهادات مربوط به یافته های پژوهش
2-5-5 پیشنهادات برای پژوهش های آتی
6-5 محدودیت های پژوهش
7-5 فهرست منابع
فصل ششم :پیوستها
1-4جدول آماره های توصیفی برای تفاضل متغیر جاری قبل و بعد از احتساب تامین مالی- سال 1380 140
2-4 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیرهای تفاضلگیری شده جاری، سریع و نقدینگی قبل و بعد از احتساب سال 1380
3-4 آماره های آزمون ویلکاکسون (ناپارامتری )برای فرض برابری میانگین های متغیر های تفاضلگیری شده جاری ،سریع و نقدینگی قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-4 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو-کندال میان متغیر های جاری قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-5 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو – کندال میان متغیر های سریع قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-6 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو –کندال میان متغیر های نقدینگی قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-7 جدول آمار های توصیفی برای تفاضل متغیر کل بدهی قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1380
4-8 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر تفاضلگیری شده کل بدهی قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-9جدول آماره های توصیفی برای تفاضل متغیر فزونی بدهیها بر دارائیهای قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1380
4-10 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر تفاضلگیری شده فزونی بدهیها بر دارائیهای قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-11 جدول همبستگی پارامتری میان متغیر های زوج شده کل بدهی قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-12 جدول آزمون t زوجی (پارامتری )برای فرض برابری میانگین متغیر تفاضلگیری شده کل بدهی قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-13 جدول همبستگی پارامتری میان متغیر های زوج شده فزونی بدهیها بر دارائیها ی قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-14 جدول آزمون t (پارامتری )برای فرض برابری میانگین متغیر تفاضلگیری شده فزونی بدهیها بر دارائیهای قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-15 جدول آماره های آزمون ویلکاکسون برای فرض برابری میانگین های متغیر های تفاضلگیری شده کل بدهی و فزونی بدهیها بر دارائیهای قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-16 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو –کندال میان متغیر های کل بدهی قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-17 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو –کندال میان متغیر های فزونی بدهیها بر دارائیهای قبل و بعد از احتساب –سال 1380
4-1 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-2 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-3 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-4 نمودار مستطیلی برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-5 نمودار مستطیلی برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-6 نمو.دار مستطیلی برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-7 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-8 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-9 نمودار مستطیلی برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-10 نمودار مستطیلی برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1380
4-18 جدول آماره های توصیفی برای تفاضل متغیر جاری قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1381
4-19 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر های تفاضلگیری شده جاری ،سریع و نقدینگی قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1381
4-20 جدول همبستگی پارامتری میان متغیر های زوج شده جاری قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-21 جدول آزمون t برای فرض برابری میانگین متغیر تفاضلگیری شده جاری قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-22 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر های تفاضلگیری شده جاری قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-23 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو-کندال میان متغیر های جاری قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-24 جدول آماره های توصیفی برای تفاضل متغیر سریع قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1381
4-25 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر های تفاضلگیری شده سریع قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-26 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو-کندال میان متغیر های سریع قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-27 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر های تفاضلگیری شده نقدینگی قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-28 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو-کندال میان متغیر های نقدینگی قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1381
4-29 جدول آماره های توصیفی برای تفاضل متغیر کل بدهی قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1381
4-30 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر تفاضلگیری شده کل بدهی قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-31 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر های تفاضلگیری شده کل بدهی قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-32 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو-کندال میان متغیر های کل بدهی قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-33 جدول آماره های توصیفی برای تفاضل متغیر فزونی بدهیها بر دارائیهای قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1381
4-34 جدول آزمونهای نرمالیته متغیر تفاضلگیری شده فزونی بدهیها بر دارائیهای قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-35 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر های تفاضلگیری شده فزونی بدهیها بر دارائیهای قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-36 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو –کندال میان متغیر های فزونی بدهیها بر دارائیها ی قبل و بعد از احتساب –سال 1381
4-37 جدول آماره های توصیفی برای تفاضل متغیر نقدینگی قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1381
4-11 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1381
4-12 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1381
4-13 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1381
4-14 نمودار مستطیلی برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1381
4-15 نمودار مستطیلی برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1381
4-16 نمودار مستطیلی برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1381
4-17 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1381
4-18 نمودار پراکنش برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1381
4-19 نمودار مستطیلی برای شناسائی مقادیر پرت –سال 1381
4-38 جدول آما ره های توصیفی برای تفاضل متغیر جاری قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1382
4-39 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر های تفاضلگیری شده جاری ،سریع و نقدینگی قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1382
4-40 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر های تفاضلگیری شده جاری قبل و بعد از احتساب –سال 1382
4-41 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو- کندال میان متغیر های جاری قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1382
4-42 جدول آماره های توصیفی برای تفاضل متغیر سریع قبل و بعد از احتساب تامین مالی –سال 1382
4-43 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر تفاضلگیری شده کل بدهی قبل و بعد از احتساب –سال 1382
4-44 جدول آزمونهای نرمالیته برای متغیر های تفاضلگیری شده سریع قبل و بعد از احتساب –سال 1382
4-45 جدول ضریب همبستگی ناپارامتری تاو-کندال میان متغیر های سریع قبل و بعد از احتساب –سال 1382
4-46 جدول آماره های توصیفی برای تفاضل متغیر فزونی بدهیها بر دارائیهای قبل و بعد از احتساب تامین مالی –س
...................
پروژه بررسی عوامل مؤثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران (نمونه موردی کارکنان حوزه 6 ) باسلام دوستان در این مجموعه به بررسی عوامل مؤثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران (نمونه موردی کارکنان حوزه 6 ) پرداخته شده است این بررسی در فرمت word و در حدود 45 صفحه میباشد |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 89 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 45 |
فهرست مطالب
1- مقدمه و کلیه واژه
2- ارائه مدل تحقیق
3- پیشگفتار
4- چکیده تحقیق
5- رئوس مطالب
6- نتیجه
7- منابع – مآخذ و پیوستها
1-1 مقدمه
در ابتدا رضایت شغلی را تعریف میکنیم که عبارتست از واکنشهای عاطفی یا احساسی خود نسبت به جنبههای مختلف شغل.
این تعریف بدان معناست که در مورد رضایت شغلی یک مفهوم واحد وجود ندارد، یک فرد میتواند از یک جنبة شغل، نسبتاً راضی باشد و از یک یا چند جنبة دیگر ناراضی باشد.
2-1 کلید واژه
تعریف دیگر از رضایت شغلی این است: مقصود از رضایت شغلی نگرش کلی فرد دربارة کارش است، کسی که رضایت شغلین او در سطحی بالاست نسبت به شغل یا کار خود نگرش مثبت دارد کسی که از کار خود راضی نیست (رضایت شغلی ندارد) نگرش منفی نسبت به شغل خود دارد. هنگامی که دربارة نگرش کارکنان بحث میشود غالباً مقصود چیزی جز رضایت شغلی آنان نیست. در واقع در این زمینه معمولاً این دو «رضایت شغلی» و «نگرش» را بجای یکدیگر بکار میبرند.
عوامل تعیین کننده رضایت شغلی عبارتند از: معارضه یا گیرایی کار، سیستم پاداش بر اساس عدل و مساوات، شرایط کاری که فرد را حمایت کنند، ارضای نیازهای مادی و معنوی، کسب ارزش و تفاوت. تفاوت بدین معنا که آنچه یک فرد انتظار دارد از شغل خود دریافت کند، از قبیل درآمد مناسب، فرصتهای ارتقاء و پیشرفت و آنچه که بطور واقعی دریافت کرده است میباشد.
آنچه که در بالا ذکر شده معنی و مفهوم نسبتاً جامعی از رضایت شغلی کارکنان شاغل در سازمان میباشد همچنین عوامل موثر بر میزان رضایت شغلی ذکر شده است.
پروژه بینظیر و جامع بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند همراه با تصاویر باسلام دوستان در این مجموعه به ارائه پروژه بینظیر و نادر و جامع بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند پرداخته شده است این مجموعه بینظیر در قالب word قابل ویرایش و در حدود 200 صفحه میباشد ناگفته نماند در این بررسی نمودار و تصاویری در داخل متن تجزیه و تحلیل شده است که فایل این جداولنمودارها و تصاویر نه تنها در |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 12674 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 200 |
مقدمه
در این تحقیق، هدف بررسی تأثیر عوامل ششگانه مدل FRO، بر وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند میباشد. در این راستا، فرضیات تحقیق مورد آزمون و تحلیل قرار گرفتند که در فرضیه اهم اول، تأثیر شش بعد قیمت، کیفیت ، خدمات، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان بروفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند بررسی شد و در فرضیه اهم دوم تفاوت تأثیر و اهمیت نسبی عوامل ششگانه بر وفاداری مشتریان این فروشگاهها مد نظر قرار گرفت. دراین فصل تلاش شده نتایج حاصل از تحقیق ارائه گردد.
نگاهی اجمالی به تحقیق
تحقیق حاضر در خصوص میزان تاثیر 6 بعد مدل FRO بر وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند مورد بررسی قرار گرفت. درفصل اول، کلیات تحقیق از جمله فرضیههای پژوهشی مطرح گردید. فرضیه اصلی شماره 1 مربوط به تأثیر 6 بعد بر وفاداری و فرضیة اصلی شمارة 2 راجع به مقایسة میزان تأثیر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان میباشد. از آنجا که مقولة وفاداری و FRO بحث اصلی این تحقیق میباشند، در فصل دوم مبانی نظری تحقیق راجع به آنها مطرح شده است. فصل سوم، راجع به روش تحقیق است که مشخصات آماری تحقیق نظیر جامعة آماری، روش نمونهگیری، حجم نمونه و غیره در آن بیان شده است. بعلاوه مدل نظری تحقیق در این فصل آورده شده است. در فصل چهارم پس از توصیف دادهها آزمونهای متعدد جهت بررسی و صحت و سقم فرضیات تحقیق انجام شد و عوامل موثر بر وفاداری رتبهبندی گردید. همچنین ارتباط ویژگیهای فردی مشتریان با نظرات آنان مورد آزمون و تحلیل واقع شد. در این فصل نتایج تحقیق و پیشنهادها بیان میگردد.
محدودیتهای تحقیق
الف) کمبود منابع و اطلاعات کتابخانهای در خصوص موضوع جدید FRO
ب) مشکل پر کردن پرسشنامه توسط مشتریان و توصیه آنها نسبت به دقت در تکمیل پرسشنامه.
تحلیل یافتهها
در این جا ابتدا نتایج حاصل از هر فرضیه به تفکیک بیان گردیده و سپس نتیجه گیریهای کلی ذکر می گردد.
* فرضیه اصلی اول
فرضیه اول تحقیق از شش فرضیه فرعی تشکیل شده است که نتایج هر یک جداگانه مطرح می گردد.
فرضیه فرعی شماره1:
نتایج حاصل از این فرضیه، نشان میدهد که قیمت بروفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند مؤثر است.
نتایج حاصل از رتبه بندی بر اساس آزمون فریدمن نشان میدهد که از دیدگاه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند، قیمت لوازم خانگی (64/2) از اهمیت بالاتری نسبت به قیمت پوشاک (62/2) مواد غذایی (43/2) و در نهایت مواد آرایشی و بهداشتی (31/2) برخوردار است.
فرضیه فرعی شماره 2:
نتایج حاصل از این فرضیه، نشان میدهد که کیفیت بر وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند مؤثر است.
با توجه به نتایج آزمون فریدمن، رتبه بندی کیفیت اقلام مختلفی چون مواد غذایی، پوشاک، لوازم بهداشتی و بهداشتی و لوازم خانگی مشخص گردید که کیفیت لوازم خانگی (13/3)، از دیدگاه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند، از بیشترین اهمیت نسبت به کیفیت مواد غذایی (63/2)، مواد آرایشی و بهداشتی (23/2) و بالاخره کیفیت پوشاک (99/1) برخوردار است.
ـ در مورد شاخص عملکرد، اولویت اول مربوط به موادغذایی (80/2) میباشد؛ عملکرد لوازم خانگی (59/2) و پوشاک (36/2) و در نهایت عملکرد لوازم آرایشی و بهداشتی رتبههای بعدی را به خود اختصاص دادهاند
ـ در مورد شاخص تطابق، مواد غذایی (80/2) دارای رتبه اول، لوازم خانگی (79/2) دارای رتبة دوم، لوازم آرایشی و بهداشتی (26/2) و پوشاک (15/2) به ترتیب دارای رتبههای سوم و چهارم میباشند.
ـ در مورد شاخص زیبایی، لوازم خانگی (95/2)، پوشاک (46/2)، موادغذایی (33/2) و لوازم آرایشی و بهداشتی (26/2) به ترتیب اولویت قرار دارند.
ـ در مورد شاخص نام تجاری معتبر، لوازم خانگی (03/3) رتبة اول را به خود اختصاص داده است. مواد غذایی (61/2)، لوازم آرایشی ـ بهداشتی (53/2) و پوشاک (83/1) دارای رتبههای بعدی هستند.
فرضیه فرعی شماره 3:
نتایج حاصل از این فرضیه، نشان میدهد که خدمات بر وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند مؤثر است.
نتایج حاصل از آزمون فریدمن، عوامل مرتبط با بعدخدمات مندرج در سؤالات 7 تا 15 پرسشنامه را رتبه بندی کرد. در این قسمت از دیدگاه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند، نظافت سطح فروشگاه (79/5) و پاسخگویی مناسب کارکنان (76/5) از بهترین عوامل شناخته شدند و آراستگی ظاهری کارکنان و ارائه خدمات ویژه (2/4) کمترین میزان اهمیت را بر وفاداری مشتریان، به خود اختصاص دادند.
فرضیه فرعی شماره 4:
نتایج حاصل از این فرضیه، نشان میدهد که زمان بر وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند مؤثر است و برای مشتریان حائز اهمیت است.
شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز تحقیق رشته کارشناسی ارشد مدیریت |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 3421 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 134 |
این فایل فهرست ندارد
تحقیق شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز در حجم 134 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و دارای منابع و با قسمتی از متن زیر:
- تعریف واژها و نکات کلیدی :
1- 13 : دوره تحصیلات: به رقابت های رسمی برای گرفتن مهارت یا بدست آوردن گواهینامه های حسابداری عمومی دوره تحصیلات گفته می شود در برخی از کشورها مؤسسات بزرگی زیر نظر آموزش عالی قراردارند که این مؤسسات گواهینامه های حسابداری را به دانشجویان و یا کارآموزان خود اعطاء می کنند که مورد تأیید آموزش عالی نیز می باشد.
2-13 :کمیسیون تغییرات آموزش حسابداری (AECC). این یک سازمان غیرانتفاعی می باشد که در سال 1989 به وسیله انجمن حسابداری ایالات متحده تأسیس شد و شش شرکت بزرگ از لحاظ مالی این سازمان را پشتیبانی می کنند. وظیفه AECC این است که فهرستی از کمبودهای آموزش حسابداری را تهیه کند و آنها را بهبود بخشد و شناسایی حسابداران را نسبت به رشته حسابداری بیشتر نماید و زمینه های رشد و ارتقای مهارتهای حسابداری را فراهم آورد و برگزاری دوره های حسابداری را از لحاظ کیفیت بهتر زیر نظر داشته باشد.
3-13 :حسابداری پزشکی: یک حسابداری حرفه ای می باشد که به کسانی که می خواهند در شرکت های عمومی استخدام شوند گواهینامه عمومی اعطا می کند. هدف حسابداری پزشکی وابسته کردن استانداردهای حرفه حسابداری می باشد زمانیکه خدمات مشاوره ای مدیریت برای مشتری و ارباب رجوع لازم باشد.
4-13 :برنامه حسابداری: برنامه های حسابداری مطالعات آماده شده حسابداری می باشند که مؤسسات آموزش عالی در حدود استوارنامه آنرا امضا می کنند. این برنامه ها مجموعه ای از قوانین می باشند که منجر به یک رتبه حسابداری می شوند. این برنامه های حسابداری شامل رقابتهای آموزش عمومی، بازرگانی و گزارشات ناحیه ای یا دورن سازمانی منطقه ای می باشند.
5-13 : دانش آموزان بالغ: به افرادی گفته می شود که معمولاً حدود 25 سال یا بالاتر می باشند که این افراد معمولاً مشغول به کار و دارای تجربه زندگی هستند خیلی از آنها نیروی کار برگشت پذیرو سودآوری هستند که می توانند مهارتهای خود را توسعه و رشد بدهند. و برخی از آنها نیروهای تحصیل کرده ای هستند که آماده بازارکار می باشند و منتظر استخدام شرکتها هستند و یا اینکه خودشان برای خود شغلی پیدا می نمایند و به رقابت های خود در بازار ادامه می دهند.
6-13 : ارتباط غیرهمزمانی: ارتباط و تاثیرگذاری بین بخشهای مختلف یک سازمان را در زمانها و مکانهای مختلف به طور نا هماهنگ را ارتباط غیرهمزمانی می گویند.
7-13 : ارتباط همزمانی : ارتباط و ابلاغ تاثیرگذاری هرکدام از بخشها را بر همدیگر به طور همزمان ارتباط همزمانی می گویند.
8-13 : امتحان برای گواهینامه عمومی حسابداری (CPA): یک امتحان غیررسمی داخلی برای حسابداران حرفه ای می باشد که حالتهای مختلف حسابداری را بررسی می کند. این امتحان در دو روز و به صورت سنتی در ابالات متحده برگزار می شود و مهم ترین مطالب آن شامل حسابداری مالی، حسابرسی، قانون تجارت، مالیات، مدیریت و سیاست می باشد. امتحان (CPA) تمام استانداردهای شناساییه شده حسابداری را به رسمیت شناساییه است و برای کسانی که شیفته کارکردن در حسابداری عمومی می باشند بسیار مفید می باشد.
9-13 : کلاس درس چهره به چهره: منظور از کلاس چهره به چهره یک کلاس درس سنتی می باشد که در یک مکان و زمان معین تشکیل می شود و استاد و دانشجویان به طور فیزیکی در آن حضور دارند.
10-13 : ابزار شیوه آموزش کولب(LSI): یک پرسشنامه توسعه داده شده می باشد که شیوه های آموزش آن توسط کولب در سال (1984) شناسایی شده بود آموزش تجربی کولب شرح و توصیفی از چهارنوع شیوه آموزش شامل تقارب، منشعب، جذابیت و همراهی می باشد.
11-13 : شیوه های آموزش: به مجموعه ای از طریقه های آموزش گفته می شود که هرکدام آنها بیشترین تأثیر را بر دانشجو داشته باشد و یا هر چیزدیگری که باعث یادآوری دانش شود.
12-13 : رقابت غیرحضوری: یک رقابت همزمانی یا غیرهمزمانی می باشد که می تواند در همه جا قابل دسترسی باشد. این رقابت از طریق اینترنت به وسیله کامپیوتر و بدون جلسات کلاس درس سنتی انجام می گیرد.
13-13 : آموزش غیرحضوری: یک فرآیند آموزشی می باشد که دانش آموزان از طریق رسانه ها ی آموزشی مطالب خود را فرا می گیرند ولی در این جا آموزش غیرحضوری بدین مفهوم است که استاد از طریق اینترنت در محل کار یا منزل برای 10 یا 20 دانشجو به مدت چند ساعت تدریس یا صحبت می نماید و دانشجویان نیز اگر سئوال یا مشکلی داشتند در همان لحظه و زمان می توانند از استاد بپرسند و کلاس به همین صورت اداره می شود.
14-13 : دانشجوی غیرحضوری: به یک دانشجو گفته می شود که در یکی از رقابت های آموزش غیرحضوری دانشگاهها برای ادامه تحصیل واحدهای درسی خود ثبت نام می کند این دانشجویان معمولاً 25 ساله یا بیشتر هستند که در شرکت ها و مؤسسات یا سازمانهای اداری مشغول به کار هستند.
15-13 : مؤسسه خصوصی: به مؤسسه ای گفته می شود که با توجه به توانایی های خود تعدادی از دروس آموزش غیرحضوری را پیشنهاد می کند. این مؤسسات انتفاعی هستند و زیرنظر آموزش عالی قراردارند و مدارک آنها مورد تأیید نیز می باشد این مؤسسات بیشتر از مدلهای بازرگانی برای آموزش غیرحضوری استفاده می کنند.
- پیشینه تحقیق :
تحقیقات این مطالعه شامل دو قسمت می باشد:
1/21 – تحقیقات انجام شده در خارج از کشور:
1- مطابق بررسی اس چو مرا (1993) در هر نوع از جور کردن های برنامه های آموزشی نقش اول دانشجو آموختن می باشد
A) خیلی از دانشجویان آموزش غیرحضوری بزرگسال و کارگر و متأهل هستند آنها خیلی از اختلافات را که در زندگیشان رخ می دهد هماهنگ می کنند.
B) دانشجویان غیرحضوری صداقت بیشتری از استدلالها را برای رقابت گرفتن دارند برخی از دانشجویان علاقه مند هستند که برای بدست آوردن یک رتبه در دوره هایشان رقابت استفاده کنند و خیلی از دانشجویان برای آموزش گسترده خودشان رقابت می گیرند و علاقه مند به تکمیل نمره نیستند.
C) در آموزش غیرحضوری دانش آموزان و دانشجویان معمولاً جداگانه هستند و عامل های انگیزه ای شکل روییدن ، تماس یا رقابت با دانشجویان دیگر که حاضر هستند تفاوت دارد .
D) دانشجویان غیرحضوری و اساتید اغلب در ترم های عمومی کمتر زمینه دارند و تجربه های روز به روز دارند و این برای دانشجویان مشکل و سخت است و صحبت غیرحضوری با اعضای هیئت علمی کار را دشوارتر می سازد.
2- مطابق بررسی تامپ سون (1998) مسیر آموزش غیرحضوری مزرهای جغرافیایی را به وسیله اینترنت و دانشجویان شکسته است و مشارکت بر سر کلاسهای درس در هر کجا که دانشجویان یک رایانه دارند و به اینترنت متصل می شوند انجام می گیرد و یک کلاس درس مجازی تشکیل می شود. دانشجویان برای دسترسی رقابت مادی و معنوی از آموزه های خودشان یا دانشجوی عضو دیگر در هر وقت از شبانه روز استفاده می کنند و از غیرهمزمانی های متنوع و ابزارهای ارتباط همزمان این فشار را تحمل میکنند.
3- در یک یادداشت که به وسیله چونج و سورانس (1999) بیان شده است از اصل یکسان نیز می توان برای هر یک از محیط های آموزش غیرحضوری در هرکدام از سطوح عالی از تاثیرگذاری که انتظار می رود استفاده کرد که پلی بین شکاف ارتباط و مسیرهای آموزش طولانی شده دانش آموزان و استاد زده شود. در یک محیط آموزش واقعی بر مبنای اینترنت دانشجویان و معلم به طور فیزیکی و جداگانه هستند و تکرار تاثیرگذاری های آموزش غیرحضوری میان دانشجویان یا اساتید ممکن است که اثری در یک آموزش غیرحضوری داشته باشد مانند. یک اثر مثبت که فرض تاثیرگذاری ها را ممکن و آسان می کند شناسایی ساختمان فعالیت در رقابتهای واقعی می باشد.
4- کن ول تون (2000) بررسی کرده بود که نقش مربی و دانشجو بیشترین تغییر را در آموزش غیرحضوری انجام شده دارند و تا به حال منظر کنفرانسها در کلاس ها برای حل کردن مشکلات رقابت آموزش غیرحضوری بوده است که کجا سخنرانی کنند و یا کجا از آموزش غیرحضوری استفاده کنند. کن ول تون(2000) نتیجه گیری کرده بود که لازم است کلاسهای آموزش غیرحضوری در هر دوره ارتباطی بین همکاران و گفتگو کنندگان یا بین اساتید و دانشجویان وجود داشته باشد.
تحقیق مدیریت آموزشی تحقیق مورد استفاده دانشجویان مدیریت |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 23 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
این فایل فهرست ندارد
مبانی نظری تحقیق مدیریت آموزشی در حجم 24 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و دارای منابع و با قسمتی از متن زیر:
پیشنیه مدیریت آموزشی
نهضیت مدیریت علمی و اصولی که تبلیغ می کرد مدیریت آموزشی را متأثر ساخته و توجه اندیشمندان و محققان آموزشی را به خود جلب نمود. هواداران مدیریت علمی در نظامهای آموزشی به کاربرد اصول آن همت گماشتند. آنها مدرسه را مشابه کارخانه تلقی می کردند که در آن دانش آموران مانند مودا خام، باید در فراگیری آموزش و پرورش، متناسب با کیفیات و مشخصات مورد انتظار جامعه تغییر و تحول پیدا کنند. بنابراین نظامهای آموزشی باید برای تحقق این هدف، کارکنان واجد صلاحیت، ابزارها و روشهای فنی ویژه مورد نیاز با معیارها و استانداردهای از پیش تعیین شده فراهم سازند.
با تلاش و همت این افراد، در تاریخ مدیریت و رهبری آموزشی ایالات متحده دورهای به وجود آمد که عصر پرستش کارآئی نام گرفت.
طالبان اولیه مدیریت آموزشی، گرچه دقت نطر مهندسان انسان را نداشتند ولی همانند مدیران عملی تیلور رفتار سازمان آموزشی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دادند، و سعی می کردند که اصول مدیریت علمی را در محیط های آموزشی پیاده کنند. و پیشنهادهایی در جهت انجام امور به حداکثر رساندن کارآیی ارادهاند.
تجزیه و تحلیل مدارس به سویله ریموند کالاهان در سالهای 1910 تا 1930 فعالیتهای غلمی متأثر اصول مدیریت علمی را به خوبی نشان می دهد. با این حال تا سال 1940 مدیریت آموزشی تحت تأثیر مطالعات هارتون قرار داشت. مدیریت دموکراتیک تصمیمگیری دموکراتیک و تدریس دموکراتیک شعار این دوره بود تا سال 1950 مدیریت آموزشی بیشتر تحت تأثیر فرضیه های تئوریک قرار داشت. ولی در سالهای 1950 تا 1960 رفتار گرایان پا به عرصه وجود گذاشتند و نهضتی جدی برای مطالعه و تدریس مدیریت آموزشی به وجود آوردند و از این طریق مفاهیم زیادی از دیگر رشته های علمی در مورد و مدیریت آموزشی گردآوری شد.
در دهة 1970 بحرانهای اجتماعی و سیاسی مانند بحرانهای نفتی و رکور اقتصادی در غرب مطالعات تئوریک و عملی در مدیریت آموزشی را تحت تأثیر قرار داد و انتقاداتی نیز بر رویکرد علوم رفتاری مطرح گردید به طوری که «گریفتیز» مدیریت آموزشی را تا سال 979 به عنوان رشته ای در آشوب روشنفکری توصیف می کند.
ولی در سال 1979 با انتشار مقاله ای از طرف وران ادمونرز که رهبری قوی داری در یکی از خصوصیات مدارسی که در زمینه تدریس، اثر بخش بودند معرفی کرد.
این موضوع نقطه عاطفی شد که توجهی تجدد به مدیریت آموزشی را جلب نمود و در اواسط دهه 1980 منجر به ظهور رهبریت آموزشی تدریس گرا گردید که استاندارد آموزشی جدیدی برای مدیریت تعیین می کرد. در این الگو مدیر مهمترین منبع دانش برای رشد برنامه های آموزشی مدرسه تلقی می گردید. در ایالات متحده مراکز آموزشی ایجاد گردید که بتواند توانایی هایی از قبیل توانایی بهبود بخشیدن روشهای تدریس معلمین و ... داشتن انتظاراتی بیشتر از عملکرد معلمین و دانش آموزان سرپرستی نزدیک در کلاسهای درس، هماهنگی مواد درسی نظارت بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان را در مدیران پرورش دهند.
به لحاظ ظهور متغیرهای محیطی جدید در دهة 1990، بطور کلی عقیده گروهی بر این است که نظام آموزش و پرورش دانش اموزان را به طور کارا و مؤثر برای ایفای نقششان در جامعه آینده آماده نمی کند، از این رو سیاستگذاران آموزشی بر آن شدند تا فرصتهای اساسی و زیربنای آموزشی و پرورش را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهند.
پیشنهادهای این افراد بر این فرض استعداد است که نیاز بیشتری به روشهای پویا وجامع در تدریس و یادگیری وجود دارد، در نتیجه مواردی چون تفویض اختیار از نواحی آموزش و پرورش به ندارس در ارتباط با تصمیم گیریهای مرتبط با مواد درسی، افزایش نقش معلمین و والدین در فرآیند تصمیم گیری و تأکید بیشتر بر تدریس پویا و یادگیری فعالانه را پیشنهاد می کنند.
ارزیابی رابطه بین نسبت های مرتبط با قیمت معاملاتی با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ارزیابی رابطه بین نسبت های مرتبط با قیمت معاملاتی با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار نوع فایل word (قابل ویرایش) تعداد صفحات 125 صفحه |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 3009 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 130 |
فهرست مطالب | |
عنوان | صفحه |
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱مقدمه | 1 2 3 |
۱-۲تعریف و بیان مساله | ۴ |
۱-۳اهمیت و ضرورت تحقیق | ۶ |
۱-۴اهداف | ۸ |
۱-۵فرضیه ها | ۹ |
۱-۶روش انجام تحقیق | ۱۰ |
۱-۷جامعه ونمونه آماری | ۱۰ |
۱-۸متغیرهای تحقیق | ۱۱ |
۱-۹ قلمرو تحقیق | ۱۲ |
۱-۹-۱ قلمرو تحقیق | ۱۲ |
۱-۹-۲ قلمرو زمانی | ۱۲ |
۱-۹-۳- قلمرو مکانی | ۱۲ |
۱-۱۰ تعریف واژه های کلیدی تحقیق | ۱۲ |
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقی | ۱۶ |
۲-۱مقدمه | ۱۷ |
۲-۲ فرایندارزش گذاری | ۱۹ |
۲-۳ کاربردهای ارزش گذاری سهام | ۲۰ |
۲-۳-۱ مفهوم نظری مدل تجزیه و تحلیل بنیادی | ۲۰ |
۲-۴پیش بینی عملکرد آتی شرکت | ۲۰ |
۲-۴-۱ پیش بینی اقتصادی | ۲۰ |
۲-۴-۲ پیش بینی مالی | ۲۱ |
۲-۵ انتخاب مدل ارزش گذاری | ۲۱ |
۲-۵-۱ مدل های ارزش گذاری مطلق | ۲۱ |
۲-۵-۲ مدل های نسبی ارزش گذاری | ۲۳ |
۲-۶ انتخاب مدل | ۲۳ |
۲-۷ نقش تحلیلگر مالی | ۲۳ |
۲-۸ ارزش گذاری به روش ضرایب قیمت | ۲۴ |
۲-۸-۱ محاسبه روشهای ضریب قیمت توجیه شده | ۲۴ |
۲-۸-۲ ضرایب دنباله رو و پیشرو | ۲۵ |
۲-۸-۳ نقاط ضعف و قوت روش ضرایب قیمت | ۲۶ |
۲-۹ ضریب قیمت به سود (P/E | ۲۷ |
۲-۹-۱روش های محاسبه ضریب P/E توجیه شده | ۲۹ |
۲-۹-۲-۱ مدل بنیادی تنزیل جریان های نقدی | ۳۰ |
۲-۹-۲-۲ روش شرکتهای قابل مقایسه | ۳۱ |
| ۳۲ |
۲-۹-۲-۳ برآورد ضریب P/E با استفاده از روش رگرسیون | ۳۳ |
| ۳۳ |
۲-۱۰ ضریب قیمت بر ارزش دفتری هر سهم (P/B) | ۳۴ |
۲-۱۰-۱ روشش های محاسبه ضریب P/B توجیه شده | ۳۶ |
۲-۱۰-۱-۱ ارزش گذاری بر اساس مقادیر بنیادی مورد انتظار | ۳۷ |
۲-۱۰-۱-۲ ارزش گذاری به روش مقایسه ای | ۳۷ |
۲-۱۱ ضریب قیمت به فروش (P/S) | ۳۸ |
۲-۱۱-۱ محاسبه فروش | ۳۹ |
۲-۱۱-۲ روش های محاسبه ضریب P/S توجیه شده | ۳۹ |
۲-۱۱-۲-۱ ارزش گذاری بر اساس مقادیر بنیادی مورد انتظار | ۴۰ |
۲-۱۱-۲-۲ ارزش گذاری به روش مقایسه ای | ۴۱ |
۲-۱۲ ضریب قیمت به جریان نقدی عملیاتی (PC/CFO | ۴۱ |
۲-۱۲-۱ روش های محاسبه ضریب P/CFO توجیه شده | ۴۳ |
۲-۱۲-۱-۱ ارزش گذاری بر اساس مقادیر بنیادی مورد انتظار | ۴۳ |
۲-۱۲-۱-۲ ارزش گذاری به روش مقایسه ای | ۴۴ |
۲-۱۳ ضریب ارزش تشکیلات به سود قبل از بهره، مالیات، استهلاک EV/ EBITDA | ۴۴ |
۲-۱۳-۱ روش های محاسبه ضریب EV/ EBITDA توجیه شده | ۴۶ |
۲-۱۳-۱-۱ ارزش گذاری به روش مقایسه ای | ۴۶ |
۲-۱۳-۱-۲ روش ارزش گذاری بر اساس مقایدر بنیادی مورد انتظار | ۴۶ |
۲-۱۴ بازده سهام | ۴۷ |
۲-۱۴-۱ تفاوت قیمت | ۴۸ |
۲-۱۴-۲ سود نقدی هر سهم | ۴۸ |
۲-۱۴-۳ مزایای ناشی از حق تقدم | ۴۸ |
-۱۴-۴ مزایای ناشی از پرداخت سود سهمی(سهام جایزه | ۴۹ |
۲-۱۵ مروری بر تحقیقات انجام شده( داخلی وخارجی) درباره ضرایب قیمت | ۴۹ |
۲-۱۵-۱ تحقیقات داخلی | ۴۹ |
۲-۱۵-۲ تحقیقات خارجی | ۵۶ |
فصل سوم:روش تحقیق | ۶۱ |
۳-۱- مقدمه | ۶۲ |
۳-۲ روش تحقیق | ۶۲ |
۳-۳ فرضیه ها | ۶۳ |
۳-۴ متغیرهای تحقیق | ۶۶ |
۳-۴-۱ متغیر وابسته تحقیق ونحوه محاسبه آن | ۶۶ |
۳-۴-۲ متغیرهای مستقل تحقیق ونحوه محاسبه آن | ۶۷ |
۳-۵ جامعه و نمونه | ۶۸ |
۳-۶ نحوه جمع آوری اطلاعات | ۶۸ |
۳-۷ روش تجزیه وتحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها | ۶۸ |
۳-۸ روش آزمون | ۶۹ |
۳-۸-۱ آزمون کولموگوروف- اسمیرنوف | ۷۰ |
۳-۸-۲ آزمون معنی دار بودن | ۷۰ |
۳-۸-۳ آزمون t | ۷۱ |
۳-۸-۴ همبستگی | ۷۱ |
۳-۸-۵ ضریب تعیین | ۷۲ |
۳-۸-۶ آزمون خود همبستگی | ۷۳ |
۳-۸-۷- مدل رگرسیون | ۷۴ |
۳-۹ نرم افزارهای مورد استفاده | ۷۵ |
فصل چهارم «یافته های پژوهش | ۷۶ |
۴-۱مقدمه | ۷۷ |
۴-۲ آمار توصیفی | ۷۸ |
۴-۳ آزمون نرمال بودن | ۷۹ |
۴-۴ بررسی اعتبار مدل | ۸۱ |
۴-۵ بررسی ضریب همبستگی بین متغیرها | ۸۱ |
۴-۶ خطی بودن ارتباط نمودارهای پراکنش | ۸۲ |
۴-۷ تحلیل پانلی مدل به روش اینتر | ۸۵ |
۴-۸ رگرسیون چندگانه | ۹۶ |
فصل پنجم «نتیجه گیری و پیشنهادها | ۱۰۱ |
۵-۱مقدمه | ۱۰۲ |
۵-۲خلاصه، اهداف ویافته های تحقیق | ۱۰۲ |
۵-۳ پیشنهادها | ۱۰۶ |
۵-۳-۱ پیشنهادهای کاربردی | ۱۰۶ |
۵-۳-۲ پیشنهاد برای تحقیقات آتی | ۱۰۶ |
پیوست ها | ۱۰۷ |
منابع وماخذ | ۱۲۲ |
پروژه بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران و ارائه راهکارهای توسعه صادرات باسلام دوستان در این مجموعه به بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی و خارجی پسته ایران و ارائه راهکارهای توسعه صادرات پرداخته شده است این بررسی در مجموع 82 صفحه و در قالب آفیس ورد میباشد |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 116 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 82 |
باسلام. دوستان در این مجموعه به بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی و خارجی پسته ایران و ارائه راهکارهای توسعه صادرات پرداخته شده است. این بررسی در مجموع 82 صفحه و در قالب آفیس ورد میباشد.
مقدمه
هدف پژوهش: بررسی مشکلات تولید پسته در ایران وتأثیراتی که این مشکلات برروی فروش داخلی و خارجی آن می گذارد وارائه ی راهکارهای توسعه صادرات.
بیان مسئله: آیا پسته ایران با استانداردهای بین الملل مطابق است؟
آیا جایگاه بازارصادراتی یک قرن گذشته را هم اکنون داریم؟
سؤال یا فرضیه های تحقیق:
بین مشکلات پسته و فروش آن در داخل همبستگی وجود دارد.
کاهش مشکلات تولید پسته می توان موجب افزایش فروش پسته در داخل کشور شود.
بین مشکلات تولید پسته و میزان فروش پسته در خارج (صادرات) رابطه وجود دارد.
کاهش مشکلات تولید پسته می تواند موجب افزایش صادرات پسته گردد
پایان نامه بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران، ادارات هفتگانه آموزش و پرورش مشهد در سال تحصیلی 84 - 85 بهمراه پرسشنامه تنظی باسلام دوستان عزیز در این مجموعه شگرف به بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران، ادارات هفتگانه آموزش و پرورش مشهد در سال تحصیلی 84 85 پرداخته شده است |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1385 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 150 |
باسلام. دوستان عزیز در این مجموعه شگرف به بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران، ادارات هفتگانه آموزش و پرورش مشهد در سال تحصیلی 84 - 85 پرداخته شده است. دوستان این مجموعه تا کنون در هیچ سایتی با این قیمت ارائه نشده است. در ثانی به همراه این مجموعه پرسشنامه ای که از طرف محقق این پایان نامه تنظیم و اعتبارسنجی آن نیز تایید شده است در اختیار شما قرار میگیرد تا در صورت تمایل داده های خودرا وارد کنید همچنین تمامی نمودار ها و جداول بصورت مرتب هم در فایل های جدا و هم داخل متن اصلی تنظیم و چیدمان شده است این مجموعه تماما بصورت word قابل ویرایش بوده ودر مجموع حدود 150 صفحه منظم و دقیق میباشد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده
فصل یکم : مقدمه پژوهش
1-1- عنوان تحقیق: 1
1-2- مقدمه 1
1-3- بیان مساله: 2
1-4- اهمیت و ضرورت پژوهش 7
1-5- اهداف پژوهش: 9
الف- هدف کلی: 9
ب - اهداف جزئی: 9
1-6- پرسشهای پژوهش: 9
الف- اصلی: 9
ب- فرعی: 9
1-7- متغیرهای پژوهش: 10
متغیر پیش بین: 10
متغیر ملاک: 10
متغیر تعدیل کننده 10
متغیر کنترل 10
1-8- تعاریف علمی واژه ها: 10
1-9- تعاریف عملیاتی واژه ها: 14
فصل دوم : بررسی پیشینه پژوهش
مقدمــه 16
الف- بررسی نظریهها 19
2-1- ارتباطات 19
2-1-1- اهمیت ارتباطات 19
2-1-2- تعاریف ارتباطات 22
2-1-3- فرآیند ارتباط 26
2-1-3-1- منبع 26
2-1-3-2- رمزگذاری 27
2-1-3-3- وسیله 27
2-1-3-4- رمزگشایی 28
2-1-3-5- دریافت کننده 28
2-1-3-6- بازخورد 29
2-1-4- مسیر ارتباطات 29
2-1-4-1- ارتباطات عمودی 29
الف- مسیر رو به پایین 29
ب- ارتباطات رو به بالا 30
2-1-4-2- ارتباطات در سطح افقی 31
2-1-5- مدل ارتباطات 32
2-1-6- اصول ارتباطات 35
2-1-7- ارتباطات سازمانی از دیدگاه مکاتب مختلف مدیریت 38
2-1-7-1- دیدگاه کلاسیکها در مورد ارتباطات: 38
2-1-7-2- نظریه نئوکلاسیکها و ارتباطات 40
2-1-7-3- دیدگاه سیستمی در مورد ارتباطات 40
2-1-7-4- دیدگاه اقتضایی و ارتباطات 41
2-1-7-5- دیدگاه مراودهای یا تعاملی در مورد ارتباطات 41
2-1-8- اثربخشی در ارتباطات میان فردی 42
2-1-9- ویژگیهای اثربخشی 43
2-1-9-1- گشودگی 43
2-1-9-2- همدلی 45
2-1-9-3- حمایتگری 46
2-1-9-4- مثبت گرایی 46
2-1-9-5- تساوی 47
2-1-9-6- همانندی «تشابه با هم» و «تخالف با هم» 47
2-1-10- موانع ارتباطی 48
2-2- قدرت 61
2-2-1- اهمیت قدرت 61
2-2-2- تعاریف قدرت 62
2-2-3- قدرت در سطوح مختلف سازمان 65
2-2-3-1- قدرت در سطح عمودی 65
2-2-3-1-1- منابع قدرت مدیران ردهی عالی سازمان 66
2-2-3-1-2- منابع قدرت مدیران رده میانی سازمان 69
2-2-3-1-3- منابع قدرت مدیران ردهی پایین سازمان 69
2-2-3-2 - قدرت در سطح افقی 71
2-2-4- روابط قدرت 72
2-2-4-1- رابطه صف و ستاد 73
2-2-4-2- تشکیل دستهها و ائتلاف 74
2-2-5- منابع قدرت بر اساس پژوهشهای فرنچ و راون 75
2-2-6- انواع رویکردها به قدرت 77
2-2-6-1- راسل و قدرت: 78
2-2-6-2- هیکس، گولت و قدرت: 79
2-2-6-3- گالبرایت و قدرت: 81
2-2-6-4- اتزیونی و قدرت: 83
ب- پیشینه پژوهشهای انجام شده 85
2-3- پژوهشهای پیرامون ارتباطات سازمانی 85
2-3-1- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور: 85
2-3-2- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور: 89
2-4- پژوهشهای پیرامون منابع قدرت 99
2-4-1- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور 99
2-4-2- پژوهشهای انجام شده و در خارج از کشور 108
نتیجه گیری کلی 121
فصل سوم: روش پژوهش
3-1- جامعه آماری 123
3-2- گروه نمونه 123
3-3- روش و طرح نمونهبرداری 124
3-4- حجم نمونه 124
3-5- ابزار گردآوری دادهها 125
3-5-1- پرسشنامه اثر بخشی ارتباطات سازمانی 126
3-5-2- پرسشنامه منابع قدرت «شرایخیم و هینکین» 127
3-6- تعیین روایی و اعتبار پرسشنامه 128
3-6-1- روایی 128
3-6-2- اعتبار 128
3-7- نوع مطالعه (روش گردآوری دادهها- 131
3-8- طرح پژوهش و روش تجزیه و تحلیل دادهها 131
فصل چهارم : یافتههای پژوهش
مقدمــه 133
تبدیلهای انجام شده بر روی متغیرها جهت تغییر مقیاس: 134
4-1- توصیف دادهها: 135
4-1-1- توصیف مولفه های منابع قدرت: 135
توصیف منابع قدرت بر حسب قدرت غالب مدیران: 138
4-1-2- توصیف مؤلفههای اثربخشی ارتباطات سازمانی 126
4-1-3- توصیف سایر دادهها 154
4-2- تجزیه و تحلیل دادهها بررسی فرضیات 158
4-2-1- نتایج و یافتههای سوالهای پژوهشی 158
فصل پنجم: تفسیر و استنتاج نتایج پژوهش
5-1- تجزیه و تحلیل نتایج پژوهش 178
5-2- محدودیتهای پژوهش 191
5-3- پیشنهادها 192
5-3-1- پیشنهاد به برنامهریزان: 192
5-3-2- پیشنهاد به پژوهشگران : 193
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 2-1: منابع قدرت مدیران ردهی پایین سازمان 70
جدول 2-2- اولویت شایستگیهای مورد نیاز مدیران تربیت بدنی 92
جدول شماره 2-2-: مقایسه شایستگیهای مورد نیاز مدیران و کارآموزان تربیت بدنی 96
جدول شماره 2-3- مقایسه شایستگیهای مدیران باشگاههای ورزشی 97
جدول شماره 3-1: امتیاز گزینههای مختلف در روش پنج گزینهای 126
جدول شماره 3-2: امتیاز گزینههای مختلف در روش پنج گزینهای 127
جدول 3-3 : دستهبندی سوالهای پرسشنامه منابع قدرت 127
جدول 4-1-1- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت پاداش 135
جدول 4-1-2- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت اجبار 136
جدول 4-1-3- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت قدرت قانون 136
جدول 4-1-4- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت تخصص 137
جدول 4-1-5- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت مرجعیت 138
جدول 4-1-6- جدول توزیع فراوانی منابع قدرت سازمانی 139
جدول 4-1-7- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت پاداش 141
جدول 4-1-8- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت اجبار 142
جدول 4-1-9- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت قانون 143
جدول 4-1-10- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت مرجعیت 144
جدول 4-1-11- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت تخصص 145
جدول 4-1-12- میانگین و انحراف معیار ارتباطات اثر بخش 146
جدول 4-1-13- میانگین و انحراف معیار بازخورد 147
جدول 4-1-14- میانگین و انحراف معیار تعدد کانالهای ارتباطی 147
جدول 4-1-15- میانگین و انحراف معیار اثربخشی ارتباطات سازمانی 148
جدول 4-1-16- جدول توزیع فرا
جدول 4-1-21- جدول توزیع فراوانی رشته تحصیلی 154
جدول 4-1-22 میانگین و انحراف معیار سنوات خدمت 155
جدول 4-1-23- میانگین و انحراف معیار سابقه مدیریت 156
جدول 4-1-24- جدول توزیع فراوانی مدرک تحصیلی 156
............................
پاداش و اثر بخشی ارتباطات سازمانی 158
جدول 4-2-2- ضریب همبستگی بین منبع قدرت اجبار و اثر بخشی ارتباطا
نمودارها در فایل اصلی
................................
پایان نامه بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد باسلام دوستان در این مجموعه به ارائه ی پایان نامه فوق العاده درباره بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد پرداخته شده است این بررسی در مجموع 190 صفحه منظم میباشد این پایان نامه هم بصورت word هم بصورت pdf در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 2003 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 190 |
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس ابتدایی ناحیه 5 مشهد انجام گرفت. فرضیه اصلی این پژوهش این است که بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد. جامعه آماری این تحقیق مدیران میباشند که گروه مورد بررسی 104 نفر میباشند که از میان آنها 40 نفر به عنوان نمونه برگزیده شدند حجم نمونه برای گروه ذی نفعان 120 نفر میباشد که هر دو نمونه به شیوه ی نمونه گیری تصادفی ساده بوسیله را یا نه انتخاب شدند ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش 2 پرسش نامه به شرح زیر میباشد.
پرسشنامه تیپ شخصیتی مایرز- بریگز که پرسشنامه هنجار شده است و برای تعیین تیپ شخصیتی توسط مدیران پاسخ داده شده است.
پرسشنامه اثر بخشی مدیر که توسط محققین ساخته شده و توسط اساتید مدیریت اجرا و تایید گردیده است که این پرسشنامه توسط گروه ذینفعان (معلمین، انجمن اولیاء، مربیان و دانش آموزان) پاسخ داده شد.
روش تحقیق در این بررسی همبستگی است و برای آزمون فرضیه اصلی از آزمون جداول توافقی استفاده شده است برای تحلیل دادهها از نرم افزار (SPSS) استفاده شده است، نتایج بدست آمده عبارتند از:
بین تیپ شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد.
مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی "ESTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردارند.
مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی "ISTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردار هستند.
مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی ""ESTP هستند از اثر بخشی متوسط برخورداند.
مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی "ISTP" هستند از اثر بخشی پایین برخورداند.
نتایج بدست آمده گویای این مطلب است که مدیرانی که تیپهای خاصی شخصیتی داشته باشند اثر بخشی بیشتری دارند.
فهرست مطالب:
فصل اول 1
1-1 مقدمه 2
1-2- بیان مسئله 4
1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش 8
1-4- اهداف پژوهش 10
1-5- فرضیههای پژوهش 10
1-6- متغیرها و تعاریف آنها 11
1-6-1 تعاریف نظری متغیرها 11
1-6-2 تعاریف عملیاتی متغیرها 12
1-7- تعاریف اصطلاحات 13
فصل دوم: پیشینه تحقیق 15
2-1 شخصیت 16
2-2 تعاریف شخصیت 16
2-3 حوزههای شخصیت 18
2-3-1 ساختار 19
2-3-2 فرآیند 19
2-3-3 رشد و نمو 20
2-3-4 آسیب شناسی روانی و تغییر رفتار 22
2-4 مضامین عمده در نظریه شخصیت 22
2-4-1 وحدت رفتار و مفهوم خویشتن 24
2-4-2 سطوح مختلف آگاهی و مفهوم ناهشیار 25
2-4-3 رابطه بین شناخت، عواطف و رفتار مشهود 26
2-4-4 اثرات گذشته، حال و آینده بر رفتار 26
2-5 نظریههای شخصیت 27
2-5-1 نظریه روان کاوی در شخصیت 27
2-5-2 زیگموند فروید 27
2-5-3 نظریه روان پویشی فروید(روانکاوی در شخصیت): 29
2-5-4 سطوح شخیت: هشیار3، نیمه هشیار2 و ناهشیار 29
2-5-5 ساختار شخصیت: نهاد، من و فرامن 30
2-6 نظریه نوروان کاوی 33
2-6-1 کار گوستاو یونگ 33
2-6-2 نکات برجسته ی نظریات یونگ 36
2-7 روان شناسی فردی 36
2-7-1 آلفرد آدلر 36
2-7-2 بررسی نظریات آدلر 37
2-8 نظریه اختلالات شخصیتی 39
2-8-1 کارن هورنای 39
2-8-2 بررسی نظریات هورنای 40
2-9 نظریه روان پزشکی بین فردی 41
2-9-1 هری استاک سالیوان 41
2-9-2 بررسی نظریات سالیوان 42
2-10 تظریه پدیدار شناختی (فرد- محور) 43
2-10-1 کارل راجرز 43
2-10-2 بررسی نظریات و کارهای راجرز 44
2-10-3 تشکیل رویکرد پدیدار شناختی راجرز 45
2-10-4 ساختار شخصیت از دیدگاه راجرز 46
2-11 نیازهای زیستی و روانی در پیدایی شخصیت 47
2-11-1آبراهام مازلو 47
2-12 نظریه رویکرد صفات در شخصیت 48
2-12-1گوردون آلپورت 48
2-12-2 بررسی نظریات آلپورت 49
2-13 نظریه چندبعدی شخصیت 51
2-13-1هانس ج آی سنک 51
2-13-2بررسی نظریات آیسنک 52
2-13-3 ابعاد اساسی شخصیت 53
2-14 نظرریه رویکرد تحلیلی عاملی صفات 54
2-14-1ریموند کوته 54
2-14-2 بررسی نظریات کتل در شخصیت 54
2-15 نظریات رابطه شغل و شخصیت 56
2-15-2 شخصیت نوع A 59
2-15-3 شخصیت نوع B 60
2-16 بررسی چند خصوصیت شخصیتی در شغل 62
2-16-1 اثر کانون کنترل 62
2-16-2 ماکیاول گرایی 63
2-16-3 مناعت طبع یا عزت نفس. 65
2-16-4 سازگاری با موقعیت 66
2-16-5خطر پذیری 67
2-17 شخصیت از دیدگاه اسلام و قرآن 68
2-17-1 شخصیت در قرآن 69
2-18 تیپ شناسی 71
2-19 نظریههای تیپ شناسی 73
2-19-1 زندگینامه 73
2-19-2نظریات رورشاخ در سنجش شخصیت 74
2-19-3 تیپ شناسی در تست رورشاخ 75
2-20 ظریه ساخت بدن و خلق وخوی 76
2-21 نظریه شلدن (ریخت شناسی) 78
2-22 نظریه تیپ گال و جمجمه شناسی روانی: 79
2-23 تیپشناسی یونگی 79
2-23-1 اساس درک واقعی ذهنی از نظر یونگ 79
2-23-2 کارکردهای غیر عقلانی 80
2-23-3 کارکردهای عقلانی 80
2-23-4 روابط کارکردی 81
2-23-5 انواع کارکرد 82
2-23-6 تیپهای روانشناختی یونگ 84
2-23-7 توصیف تیپهای شانزدهگانه 85
2-23-8 اهمیت شناخت تیپهای روانشناختی 90
2-23-9 نقد تیپ شناسایی یونگی 91
2-24 اثر بخشی 93
2-25 شاخصهای اثربخشی از دیدگاههای مختلف 94
2-25-1 کمرون و ویتون: 94
2-25-2 سیشور: 95
2-25-3 آرجریس: 95
2-25-4 پیترز وواترمن: 95
2-25-5 مالفورد: 96
2-25-6 بس و هرسی – بلانچارد 97
2-25-7 هوی و میکسل و چستر بارنارد 97
2-25-8 کالدول و اسپینکس 97
2-25-9 لوتانز و همکارانش 97
2-25-10 دیدگاه راجرز و همکاران: 98
2-25-11مطالعات بسکر و چیرنز: 99
2-25- 12 مدل پارسونز: 99
2-26مقایسه ی دیدگاههای ارزشیابی اثر بخشی سازمانی 100
2-27 نظریات جدید در اثربخشی
........................... ........................