فروشگاه فایل 4030

بزرگترین وبلاگ فروش فایل

فروشگاه فایل 4030

بزرگترین وبلاگ فروش فایل

پروژه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین ( طی یک دوره ده ساله )

پروژه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین ( طی یک دوره ده ساله )

باسلام دوستان در این مجموعه به بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین در طی یک دوره ده ساله پرداخته شده است این پروژه در قالی آفیس word و در مجموع 80 صفحه منظم و مرتب با منابع مشخص و کامل میباشد

دانلود پروژه بررسی صادرات غیر نفتی  جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین ( طی یک دوره ده ساله )

صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین 
صادرات نفت 
صادرات غیرنفتی
صادرات غیرنفتی ایران 
صادرات غیرنفتی ایران به چین 
صادرات نفتی ایران به چین 
صادرات غیرنفتی ایران به خلق چین
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل622 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل80

                                                                                   
                                                                         فهرست                                             صفحه 
مقدمه    1 
فصل اول  
- ادبیات موضوع و سیرتکامل نظریه ها ( توسعه صادرات )    3 
- صادرات و رشد اقتصادی    7 
استراتژی تجارت بین الملل     9 
رابطه میان کاهش ارزش پول و توسعه صادرات    11 
- بازار یابی بین المللی    13 
- تحقیقات بازار صادرات    13 
- تشویق و توسعه صادرات    19 
- قیمت گذاری    20 
- پیشنهاد قیمت صادراتی    20 
- مکاتبه در صادرات    21 
- نقش تامین مالی صادرات در توسعه صادرات    22 
- عوامل مؤثر در توسعه صادرات     23 
- مروری بر بازرگانی خارجی ایران    27 
 
فصل دوم – جمهوری خلق چین    32 
* بخش اول  
- جغرافیای طبیعی    32 
 
* بخش دوم  
- جغرافیای انسانی    36 
 
* بخش سوم  
- جغرافیای سیاسی    44 
 
* بخش چهارم  
- اوضاع اقتصادی چین    53 
- صادرات    57 
- واردات    60 
 
 
فصل سوم -تحلیلی بر روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین62  
 
* بخش اول  
- روابط سیاسی    62 
 
* بخش دوم  
- روابط بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و چین    68 
- صادرات غیر نفتی ایران به چین     69 
- واردات ایران از چین    70 
 
 فصل چهارم -صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به کشور چین    73 
 
* بخش اول  
- صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران    73 
 
* بخش دوم  
- صادرات غیر نفتی ایران به چین    74 
- ترکیب صادرات جمهوری اسلامی ایران به چین    75 
 
فصل پنجم - نتیجه گیری    80  
 

دانلود پروژه بررسی صادرات غیر نفتی  جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین ( طی یک دوره ده ساله )

پروژه بررسی مدیریت در صنعت IT

پروژه بررسی مدیریت در صنعت IT

باسلام دوستان در این پروژه به بررسی مدیریت در صنعت IT پرداخته شده است این بررسی در قالب آفیس word و در مجموع 55 صفحه میباشد

دانلود پروژه بررسی مدیریت در صنعت IT

مدیریت در صنعت IT
صنعت آی تی و مدیریت 
مدیریت و ارتباط آن با IT 
فرآیند EManagement در سازمان
معماری اطلاعات 
فناوری اطلاعات در مدیریت
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل55

  مقدمه : 
نو پا بودن صنعت فناوری اطلاعات در ایران و وجود پتانسیل بسیار بالا از متخصصان و همچنین سازمانها و موسسات بزرگ اقتصادی در کشور زمینه مناسبی را برای توجه جدی به توسعه تخصص ها و زیرساختهای فناوری اطلاعات فراهم کرده است. با توجه به این موضوع که امروزه سلامت و رشد اقتصادی ملت ها ارتباط مستقیمی با سطح مهارتهای آنها در فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد، لذا به جاست که با گسترش بستر های علمی و تحقیقاتی زمینه های فکری و فرهنگی توسعه فناوری اطلاعات را فراهم کنیم. توسعه زیر ساختهای فناوری اطلاعات امری است که به مرور به وقوع خواهد پیوست و در این میان مسائلی چون توسعه آموزشی وتوسعه فرهنگی که هر دو از لوازم جوامع دانش مدار هستند جای توجه و تعمق بسیار دارند. فناوری اطلاعات به عنوان دانش و به عنوان صنعت از درجه کار آفرینی بالایی برخوردار است و در نتیجه بهره گیری مناسب و توسعه مدیریت شده آن در ایران می تواند اثرات سودمندی در پیکره اقتصادی کشور ما داشته باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد چالش های مدیریتی را در عرصه فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار دهیم . 
قابلیت هاى فناورى اطلاعات  
در گفت و گو با فریدون قاسم زاده (عضو هیأت علمى دانشگاه صنعتى شریف)
خبرنگار: یوسف ناصرى 
 منبع: روزنامه ایران

دانلود پروژه بررسی مدیریت در صنعت IT

پروژه بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای

پروژه بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای

باسلام دوستان در این مجموعه به بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای پرداخته شده است این بررسی در قالب آفیس word و در مجموع 110 صفحه میباشد با آرزوی موفقیت

دانلود پروژه بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای

وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای
فیروزه 
فیروزه صادراتی خراسان 
مدیریت صادرات فیروزه 
راهکارهای مناسب صادرات فیروزه 
صادرات فیروزه و مصنوعات فیروزه ای 
فیروزه در استان خراسان
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل143 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل110

فهرست مطالب 
عنوان                                        صفحه 
فصل اول    1 
طرح تحقیق    1 
1- مقدمه:    2 
2- بیان مسئله:    3 
3- ضرورت انجام تحقیق    5 
4- فرضیه‌های تحقیق:    6 
5- اهداف مورد نظر برای انجام تحقیق    7 
6- روش تحقیق:    7 
1- جامعه آماری:    7 
2- نمونه گیری:    8 
3- محدودیت‌ها و مشکلات انجام تحقیق    8 
4- پیشینه تحقیق    8 
5- تعریف واژه‌های تخصصی مورد استفاده در تحقیق:    9 
فصل دوم    11 
پیشینه تحقیق    11 
بخش اول: مبانی نظری مرتبط به «فیروزه»    12 
2-1-1- مختصری در مورد تاریخچه جواهرات    13 
2-1-2- قدمت استخراج فیروزه    14 
2-1-3- علم شناخت سنگهای قیمتی و اهمیت آن در جهان    15 
2-1-4- انواع فیروزه    16 
2-1-5- نحوه ساخته شدن فیروزه    18 
2-1-6- فضیلت فیروزه در اسلام    18 
2-1-7- معادن فیروزه    19 
2-1-8- کلیاتی در مورد برش و جلای کانی‌ها و سنگهای جواهر رنگی    26 
2-1-9- تراش فیروزه    28 
2-1-10- مشخصات بهترین نوع فیروزه تراشیده    33 
2-1-11- صادرات فیروزه:    34 
بخش دوم: مبانی نظری مرتبط با «آمیخته بازاریابی»    36 
2-2-1- تعریف بازاریابی    37 
2-2-2- فلسفه مدیریت بازاریابی    37 
2-2-3- عوامل مؤثر در تغییر تقاضا    41 
2-2-4- عوامل مؤثر در اقدام به خرید    42 
2-2-5- فرآیند تصمیم خرید    45 
2-2-6- مفهوم مدرن بازاریابی    51 
2-2-7- آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)    52 
2-2-8- جایگاه یابی در بازار    63 
فصل سوم    69 
روش تحقیق    69 
3-1 نوع تحقیق: به طور کلی تحقیقات علمی را به دو دسته تعرفه تقسیم می‌نمایند:    70 
3-2 روش تحقیق    70 
منابع وماخذ:    76 
فصل چهارم    77 
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‌ها    77 
4-1- ویژگیهای پاسخگویان    78 
4-1-1- ویژگیهای صادر کنندگان مصنوعات فیرزوه ای    78 
4-1-2-ویژگیهای فیروزه تراشان    78 
2-4- آزمون فرضیه‌ها    79 
فصل پنجم    91 
نتیجه گیری و پیشنهادها    91 
5-1- مقدمه    92 
5-2- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های پاسخگویان    92 
5-2-1- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های «صادرکنندگان مصنوعات فیروزه ای»    92 
5-2-2- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های «فیروزه تراشان»    93 
5-3- نتیجه گیری در مورد فرضیه‌های تحقیق    94 
5-3-1- نتیجه گیری در مورد فرضیه اول    94 
5-3-2- نتیجه گیری در مورد فرضیه دوم    95 
5-3-3- نتیجه گیری در مورد فرضیه سوم    98 
5-3-4- نتیجه گیری در مورد فرضیه چهارم    100 
5-3-5- نتیجه گیری در مورد فرضیه پنجم    104 
5-5- موضوعات پیشنهادی برای تحقیقات تکمیلی    109 
منابع   

دانلود پروژه بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای

نخستین پایان نامه بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف

نخستین پایان نامه بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف

باسلام دوستان در این مجموعه بینظیر به ارائه پایان نامه بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف پرداخته شده است این مجموعه هم در قالب آفیس word بوده و هم pdf یعنی متن کامل پایان نامه هم بصورت ورد قابل ویرایش و هم پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد این پایان نامه در حدود 180 صفحه با متن منظم و نمودار و جدوال

دانلود نخستین پایان نامه بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف

بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف
سیستم های صف 
کارخانه شرق 
شبیه سازی سیستم های صف 
کارخانه جامه 
تولید کارخانه شرق جامه
چیدمان خط تولید 
تئوری صف 
مدل MMCK
مدل MMCI
شبکه های صف در تولید 
توزیع ارلنگ
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل6246 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل180

عنوان     صفحه  
فصل اول : کلیات طرح     1 
مقدمه     2 
بیان مسئله تحقیق     3 
اهداف تحقیق     4 
اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن     4 
فرضیه تحقیق     5 
مدل تحقیق     5 
واژه‌های کلیدی و تعاریف عملیاتی متغیرها     6 
روش تحقیق     6 
 قلمرو تحقیق     7 
جمع آوری اطلاعات     7 
محدودیتها و مشکلات تحقیق     8 
مراحل انجام تحقیق     8 
فصل دوم : مطالعات نظری     10 
2-1-1 برنامه ریزی تولید     11 
2-1-2 تعادل خط تولید     11 
2-1-3 اطلاعاتی که برای تعادل خط تولید نیاز است     12 
2-1-4 ذخیره موجودیهای میان فرآیند     13 
2-1-5 تعادل خط تولید (‌مونتاژ)     14 
2-1-6 تعیین تعداد بهینه ایستگاه‌های کاری     14 
2-1-7 تقدم و تأخر عملیات     15 
2-2-1 تئوری صف     16 
2-2- 2 تاریخچه     17 
2-2-3 برخی از کابردهای گوناگون تئوری صف     17 
2-2-4 مشخصه‌های فرآیند صف بندی    18 
2-2-4- 1 الگوی ورود متقاضیان     19 
2-2-4-2 الگوی خدمت دهی     20 
2-2-4-3 تعداد خدمت دهندگان (‌کانالهای خدمت )     20 
2-2-4-4 ظرفیت صف ( گنجایش سیستم )     21 
2-2-4-5 جمعیت مشتریان بالقوه     21 
2-2-4-6 نظم سیستم     21 
2-2-4-7 مراحل خدمت     22 
2-2-5 نحوه نمایش یک سیستم صف     22 
2-2-6 معیارهای ارزیابی یک سیستم صف     23 
2-2-7 فرایند تولد و مرگ    24 
2-2-7-1 مدل M/M/1    26 
2-2-7-2 مدل M/M/C    26 
2-2-7-3 مدل M/M/C/K    27 
2-2-7-4 مدل M/M/C/C    27 
2-2-7-5 مدل     27 
2-2-7-6 مدل M/M/C/K/M    27 
2-2-8 مدلهای مارکوفی صف     28 
2-2-8-1 مدل باورود گروهی M(x)/M/1    29 
2-2-8-2 مدل با خدمت دهی گروهی     29 
2-2-8-3 مدلهای ارلنگ     30 
2-2-8-3-1 مدلهای M/EK/1    30 
2-2-8-3-2 مدل EK/M1    30 
2-2-8-4 مدل M/HE2/1    31 
2-2-8-5 نظام اولویت     31 
2-2-9-1 شبکه‌های صف     32 
2-2-9-2 شبکه‌های جکسون     33 
2-2-9-2-1 شبکه‌ صفهای سیکلی     33 
2-2-9-2-2 سیستمهای سری صف     34 
2-2-9-2-3 شبکه‌های باز جکسون     35 
2-3 مدلهای آماری سودمند     35 
2-3-1 توزیع برنولی     36 
2-3-2 توزیع دو جمله‌ای     36 
2-3-3 توزیع دو جمله‌ای منفی     36 
2-3-4 توزیع هندسی     37 
2-3-5 توزیع چند جمله‌ای     37 
2-3-6 توزیع پواسون     37 
2-3-7 توزیع یکنواخت     38 
2-3-8 توزیع نمایی     38 
2-3-9 توزیع نرمال     38 
2-3-10 توزیع گاما     39 
2-3-11 توزیع بتا     40 
2-3-12 توزیع لاجستیک     40 
2-3-13 توزیع مثلثی     41 
2-3-14 توزیع ارلنگ    

بقیه فهرست و جداول و نمودارها در متن اصلی ....................................

دانلود نخستین پایان نامه بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف

مقاله مدیریت زنجیره تامین

مقاله مدیریت زنجیره تامین

باسلام دوستان در این مقاله به بررسی مدیریت زنجیره تامین در قالب آفیس word پرداخته شده است و در حدود 92 صفحه منظم و دقیق میباشد این مقاله از لحاظ ارزش علمی و نگارشی جز پرفروش ترین مقالات دانشگاه زنجان بشمار می آید که به همین دلیل در فروشگاه نیز برای شما عزیزان با قیمت ناچیزی ارائه میشود باتشکر

دانلود مقاله مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین 
زنجیره تامین 
سیستم مدیریت زنجیره تامین
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل92

 این فایل فهرست ندارد

مقدمه

مدیریت زنجیره تامین رویکرد جدیدی است که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده است . زنجیره تامین شبکه از مراکز توزیع است که یکی از وظایف آن تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و توزیع آنها در میان مشتریان است . مدیریت زنجیره تامین فعالیتها را طوری هماهنگ می‌کند که مشتریان بتوانند محصولات را با کیفیت بالا و با حداقل هزینه به دست آورند . مدیریت زنجیره تامین می تواند برای شرکت مزیت رقابتی فراهم سازد .  مدیریت زنجیره تامین اشتیاق شرکت را برای همکاری و رقابت افزایش می‌دهد .  رویکرد جدیدی که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده ، رویکرد مدیریت زنجیره تامین(SCM)   است. زنجیره تامین شبکه‌ای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام ،‌تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطه‌ای و توزیع این محصولات نهایی یه مشتریان را انجام می‌دهد .  در طول دو دهه اخیر ،‌مدیران شاهد یک دوره تغییرات شگرف جهانی به واسطه پیشرفت در تکنولوژی ،‌جهانی شدن بازارها و شرایط جدید اقتصاد سیاسی بوده‌اند . با افزایش تعداد رقبا در کلاس جهانی ، سازمانها مجبور شدند که سریعاً فرآیندهای درون سازمانی را برای باقی ماندن در صحنه رقابت جهانی بهبود بخشند . در دهه ‌های 70-1960 سازمانها به توسعه جزئیات استراتژی‌های بازار همت گماردند که بر برآورده کردن ›› رضایت ‹‹ مشتریان متمرکز بود .  آنها بدین درک نایل آمدند که مهندسی و طراحی قوی و عملیات تولید منسجم و هماهنگ ،‌ پیش نیاز دستیابی به نیازمندیهای بازار و در نتیجه سهم بازار بیشتر است . بنابراین ، طراحان مجبور شدند که ایده‌آل‌ها و نیازمندیهای مورد نظر مشتریان را در طراحی محصولات خود بگنجاند و در حقیقت محصولی را با حداکثر سطح کیفی ممکن ، در حداقل هزینه ، توام با ایده آل‌های  مورد نظر مشتری روانه بازار سازند . در دهه 1980 با افزایش تنوع در الگوهای مورد نظر مشتریان  ، سازمانهای تولیدی به طور فزاینده ای به افزایش انعطاف پذیری در خطوط تولید ، بهبود محصولات و فرآیندهای موجود و توسعه محصولات جدید برای ارضای مشتریان علاقه‌مند شدند که این موضوع – به نوبه خود – چالشهای جدیدی را برای آنها رقم زد . در دهه 1990 به موازات بهبود در توانمندیهای تولید ،‌مدیران صنایع درک کردند که مواد و خدمات دریافتی از تامین کنندگان مختلف تاثیر بسزایی در افزایش توانمندیهای سازمان به منظور برخورد با نیازمندیهای مشتریان دارد که این امر به نوبه خود ، تاثیر مضاعفی در تمرکز سازمان و پایگاههای تامین و استراتژی‌های منبع ‌یابی بر جا نهاد . همچنین مدیران دریافتند که صرفاً تولید یک محصول کیفی ، کافی نسبت ، در واقع تامبن محصولات با معیارهای مورد نظر مشتری ( چه موقع ،‌ کجا ، چگونه ) و با کیفیت و هزینه مورد نظر آنها ، چالشهای جدیدی را به وجود آورد .  در چنین شرایطی به عنوان یک نتیجه‌گیری از تغییرات مذکور دریافتند که این تغیییرات در طولانی مدت برای مدیریت سازمانشان کافی نیست . آنها باید در مدیریت شبکه همه کارخانجات و شرکتهایی که ورودیهای سازمان آنها را – به طور مستقیم و غیر مستقیم – تامین می‌کردند ، همچنین شبکه شرکتهایی مرتبط با تحویل و خدمات بعد از فروش محصول به مشتری درگیر می‌شدند . با چنین نگرشی رویکردهایی ›› زنجیره تامین ‹‹ و ›› مدیریت زنجیره تامین ‹‹ پای به عرصه وجود نهادند .  

دانلود مقاله مدیریت زنجیره تامین

نخستین پروژه جامع بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

نخستین پروژه جامع بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

باسلام دوستان بار دیگر یکی از بهترین و کم نظیرترین پروژه های رشته مدیریت با عنوان بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد این پروژه جامع تا کنون در هیچ سایتی بفروش نرفته و نمی رود مگر بصورت خلاصه اما در فروشگاه به روز پروژه و سایت سیدو برای نخستین بار این پروژه بصورت کامل با تمامی فهرست

دانلود نخستین پروژه جامع  بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما
 مهندسی ارزش و مهندسی مجدد
شش سیگما در مدیریت 
مهندسی ارزش در مدیریت
مهندسی مجدد در مدیریت 
رویکردهای نوین در مدیریت شش سیگما
رویکردهای نوین مهندسی مجدد مدیریت
رویکردهای نوین مهندس ارزش مدیریت 
مهندسی ارزش و مجدد مدیریت
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل451 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل380

مقدمه 
شرکتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و کشور خود خدمت نمایند. شرط اول سودآوری برای یک سازمان اینست که مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، علاقمند و مایل باشند. این علاقه و تمایل از تطابق نیازهای آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت می‌گیرد. هر مشتری دربارة محصول دریافتی، اعم از کالا یا خدمات، شرایط خاصی را در نظر دارد، در حقیقت می‌توان گفت مجموعه‌ای از شرایط هستند که نیاز وانتظار مشتری را شکل می‌دهند. چنانچه سازمان یا شرکتی بتواند پاسخگوی شرایط مورد نظر مشتری باشد، سازمانی موثر (effective) است که مسلماً در آینده با اقبالی بیشتر مواجه می‌شود در غیراینصورت سازمانی غیرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازی خطرناک را پیش رو دارد. توقع مشتری بسیار فراتر از پرداخت وجه و دریافت کالا یا خدمات است. رضایتمندی وی زمانی حاصل می شود که محصول یا خدمتی را که در قبال پرداخت وجه دریافت می‌نماید با مجموعه شرایط وی سازگار باشد. در این صورت است که مشتری ادعا می‌کند کالا یا خدمات دریافتی و از «کیفیت خوبی» برخوردار بوده است.  
چنانچه سازمانی موفق به خلق چنین تصوری در مشتریان خود گردد مسلماً آینده‌ای روشن را پیش رو دارد و به همین منظور سازمانها و شرکتهای تجاری در سراسر دنیا سالهاست می‌کوشند تا سطح کیفیت محصول یا خدمات خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهند. بنابراین درک مفهوم کیفیت و موضوعات مربوط به آن از قبیل مدیریت کیفیت
 (Quality Management)، مدیریت کیفیت فراگیر (Total Quality Management)، کنترل کیفیت (Quality Control)، تضمین کیفیت (Quality Assurance) و.. از نیازهای اساسی هر سازمان است.

فهرست مطالب

بخش اول) مقدمه     2 
کیفیت چیست؟     3 
مدیریت کیفیت فراگیر     7 
اصول مدیریت کیفیت فراگیر     8 
متدولوژی تحقیق حاضر     15 
فصل دوم : شش سیگما 
بخش اول) مقدمه     18 
چرا شش سیگما؟    18 
پدیده شش سیگما    21 
بخش دوم) تاریخچه    25 
تاریخچه    25 
بیل اسمیت پدر شش سیگما    29 
بخش سوم) شش سیگما چیست؟    33 
لزوم اجرای شش سیگما    33 
شش سیگما: فلسفه، ابزار یا استراتژی؟    37 
اهداف نهایی شش سیگما    38 
برخی فوائد اجرای شش سیگما    39 
برخی فوائد مدیریتی شش سیگما    42 
بخش چهارم) روند اجرائی شش سیگما    44 
اجرای استراتژیک شش سیگما    45 
اجرای تاکتیکی شش سیگما    48 
DMAIC چیست؟    50 
فاز اول: تعریف    50 
فاز دوم: اندازه گیری    54 
فاز سوم: تحلیل    56 
فاز چهارم: بهبود    59 
فاز پنجم: کنترل    60 
سایر موارد    62 
DMADV چیست؟    65 
اشکال مختلف اجرای شش سیگما    68 
بخش پنجم) مبانی آماری شش سیگما    72 
مقدمه    72 
توزیع نرمال    75 
توزیع نرمال استاندارد    76 
توزیع نرمال در حالت کلی    78 
محاسبة سطح سیگما    83 
بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سیگما    88 
سخت افزار شش سیگما    88 
ابزارهای مقدماتی و سازماندهی اطلاعات    89 
ابزار جمع آوری اطلاعات   

بقیه فهرست که شامل ده فصل میباشد در فایل اصلی موجود است 

...........................................

 

دانلود نخستین پروژه جامع  بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

پروژه جامع میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها

پروژه جامع میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها

باسلام دوستان در این مجموعه به ارائه مقاله جامع میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها پرداخته شده است این بررسی در قالب آفیس word و در حدود 85 صفحه میباشد

دانلود پروژه جامع میزان نگرش  مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها

میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها
مدیریت و اهداف و مفاهیم آن
نگرش مدیران به سیستم های مدیریتی
نگرش کارکنان به مفاهیم مدیریت
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل169 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل85

این فایل فهرست ندارد و مقدمه و متن و منابع دارد

مقدمه

  ( 2 ). یکی ازتحولات عمده واساسی که در مدیریت شکل گرفته تحول در نگرش به سازمان است(3). تاقبل ازچنددهه پیش تصورمی شد که سازمان ها ابزارهای عقلایی برای ایجاد هماهنگی وکنترل افراد درتحقق اهداف بوده که دارای سطوح عمودی ازبخشها ، قسمتها وواحدها می باشد که مبتنی برروابطی ازقدرت هستند؛اما توجهی که امروزه مدیران ما نسبت به مسائل انسانی وپیشرفت درسایه رضایت کارکنان ومشتریان ابراز می دارندهمگی نشانگر یک حرکت بزرگ درراستای استقرارفرهنگ کیفیت درسازمانهاست(4). استقرارفرهنگ کیفیت خود از انتخاب آگاهانه یک فلسفه مدیریتی مناسب با شرایط سازمان شروع می شود.تنها انتخابی درست وتؤام با باور می تواند انرژی لازم را برای جهت گیریهای جدید سازمان آزاد کند(5 ). مدیریت کیفیت جامع یا مدیریت کیفیت فراگیر(تی . کیو .ام)ازجمله این روشها برای ارتقای کیفیت محصولات وخدمات در سازمانهای تولیدی وخدماتی است. مدیریت کیفیت جامع بهبودی درروشهای سنتی انجام کار و فنی اثبات شده برای تضمین کیفیت محصولات وخدمات وکاهش هزینه های زائد محسوب می شود(6). این رویکرد با داشتن ارکان فلسفی واصول ساده وقابل درک و فراهم کردن یک بستر طبیعی شاید از بهترین گزینه ها در پیش روی مدیران باشد(5). سه رکن مهم فلسفه مدیریت کیفیت جامع یعنی مشتری محوری ،فرایندگرایی وارتقای مستمرفرایندها هم درراس وهم درقاعده سازمانهاقابل درک واجرا است(5 ).این شیوه جدید مدیریتی دربیمارستانهای کشورما با توجه به گستردگی خدمات بهداشتی درمانی دربخش سلامت و افزایش بی سابقه هزینه این  خدمات و به خصوص بالارفتن انتظارات و خواستهای مشتریان این سازمانها برای دریافت خدماتی هرچه مطلوبتر و با قیمتی مناسبتر می تواند چاره ساز بسیاری ازمشکلات موجود باشد. 

دانلود پروژه جامع میزان نگرش  مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات

باسلام دوستان در این مجموعه به پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات خواهیم پرداخت این بررسی در قالب آفیس word و در مجموع 170 صفحه میباشد که با فهرست بندی منابع جداول و نمودارهای زیبا در اختیار شما قرار میگیرد به امید موفقیت شما عزیزان

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات و در      ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات

رابطه بین فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات و در      ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات
فرهنگ سازمانی 
فناوری اطلاعات 
فرهنگ سازمانی در ادارات تهران 
فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش تهران و ارتباطات 
Ict و فناوری اطلاعات در ادارات آموزش پرورش تهران 
رابطه فرهنگ سازمانی و فناوری اطلاعات 
رابطه فرهنگ سازمانی و ارتباطات ict در ادا
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل310 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل170

فهرست مطالب 
عنوان                                                                                صفحه 
چکیده                                                1 
فصل اول: کلیات پژوهش             
1-1- مقدمه                                            4 
2-1- بیان مسئله                                            6 
3-1- اهمیت ضرورت پژوهش                                    7 
4-1- انگیزه پژوهش                                        9 
5-1- هدف پژوهش                                        9 
6-1- سوال پژوهش                                        10 
7-1- تعاریف عملیاتی                                        11 
 
فصل دوم:  ادبیات و پیشینه پژوهش 
1-2- مبانی نظری پژوهش                                     
1-1-2- فرهنگ سازمانی                                     14 
2-1-2- تعاریف فرهنگ سازمانی                                    15 
3-1-2- اهمیت فرهنگ سازمانی                                    17 
4-1-2- خصوصیات فرهنگ سازمانی                                20 
5-1-2- منابع فرهنگ                                        22 
6-1-2- شیوه پیدایش فرهنگ                                    22 
7-1-2- انواع فرهنگ سازمان                                    23 
8-1-2- رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی                            28 
9-1-2- رابطه فرهنگ و ساختار سازمان                                28 
10-1-2- فرهنگ سازمانی و توسعه                                29 
11-1-2- نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت دانش                            29 
12-1-2- رابطه فناوری و فرهنگ                                    30 
13-1-2- رابطه فرهنگ و مدیریت                                31 
14-1-2- رابطه فرهنگ و رفتار سازمانی                                31 
15-1-2- کارکرد فرهنگ سازمان                                 31 
16-1-2- زنده نگه داشتن فرهنگ                                32 
17-1-2- عوامل موثر در تغییر فرهنگ سازمانی                            33 
18-1-2- تغییر فرهنگ سازمانی                                    34 
19-1-2- فرهنگ سازمانی سالم و فرهنگ سازمانی بیمار                        35 
20-1-2- الگوی اساسی برای تبیین و تشریح فرهنگ سازمانی                     35 
1-20-1-2- الگوی آجیل پارسونز                                35 
2-20-1-2- الگوی اوچی                                    36 
3-20-1-2- الگوی پیترز و واترمن                                37 
4-20-1-2- الگوی لیت وین و اترینگر                                39 
5-20-1-2- الگوی کرت لوین                                    40 
6-20-1-2- الگوی منوچهر کیا                                    40 
2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات 
1-2-2- تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات                        42 
2-2-2- مفهوم فناوری اطلاعات و ارتباطات                        43 
3-2-2- چیستی فناوری اطلاعات و ارتباطات                         46 
4-2-2- کشورهای جهان از نظر زیر ساخت های لازم اداره مدیران آنها از جهت دستیابی         49 
به فناوری اطلاعات و ارتباطات و...                     
5-2-2- کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات 
1-5-2-2- پول الکترونیک                        50 
2-5-2-2- تجارت الکترونیک                        51 
3-5-2-2- دولت الکترونیک                        53 
4-5-2-2- نشر الکترونیک                        54 
5-5-2-2- پارک های فناوری                        54 
6-5-2-2- شهر اینترنتی                        56 
7-5-2-2- دهکده جهانی                        56 
6-2-2- شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات                     
1-6-2-2- مفاهیم اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات                        57 
2-6-2-2- استفاده رایانه و مدیریت فایل Windows                              58 
3-6-2-2- واژه پردازها Word                               58 
4-6-2-2- صفحه گسترها Excel                        59 
5-6-2-2- بانک اطلاعاتی Access                         59 
6-6-2-2- ارائه مطلب Power point                        60 
7-6-2-2- اینترنت Internet                        60 
7-2-2- ظهور اینترنت                        62 
8-2-2- اینترنت چیست                        62 
9-2-2- شبکه عنکبوتی جهانی                        63 
10-2-2- موتورهای جستجو و بازاریابی اطلاعات                        63 
11-2-2- فناوری پوش                        64 
12-2-2- ارتباطات شبکه ای                        64 
13-2-2- راهکارهای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات                        66 
14-2-2- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات                        66 
15-2-2- ارزش فنا وری اطلاعات و ارتباطات                        67 
16-2-2- توانایی های فناوری اطلاعات و ارتباطات                        69 
17-2-2- راهبردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات                        70 
18-2-2- گروه بندی فناوری اطلاعات و ارتباطات                        70 
19-2-2- محدوده فعالیت های اطلاعاتی و ارتباطی                        72 
20-2-2- نظام های اطلاعاتی و ارتباطی                        72 
21-2-2- نظامهای اطلاعاتی و ارتباطاتی از طریق محمل هایی اطلاعات رابه طور             74 
سریع و روز آمد در اختیار استفاده کنندها قرار می دهد... 
22-2-2- تکنولوژی نوین اطلاعات و ارتباطات                        77 
23-2-2- نظم نوین اطلاعات و ارتباطات                        79 
24-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی آینده                        80 
25-2-2- مشکلات کشورهای در حال توسعه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات            81 
26-2-2- نحوه تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمان                        84 
27-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر تحولات ساختار جامعه                85 
28-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیاز امروز مدیران فردا                        86 
29-2-2- مدیریت فناوری اطلاعات IT                         87 
3-2- پیشینه پژوهش                        88 
1-3-2- پژوهش های داخل کشور                        88 
2-3-2- پژوهش های خارج کشور                        92 
 
فصل سوم: فرایند پژوهش 
1-3- روش پژوهش                        103 
2-3- جامعه پژوهش                        103 
3-3- نمونه و روش نمونه گیری                        103     
4-3- ابزار پژوهش                        104 
1-4-3- پرسشنامه فرهنگ سازمانی                        104 
2-4-3- پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات                        104 
5-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش                        105 
6-3- روش جمع آوری اطلاعات                        105 
7-3- روشهای تجزیه و تحلیل آماری                         106 
 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری 
1-4- مقدمه                        108 
2-4- اطلاعات عمومی                        109 
3-4- توصیف داده ها                        112 
4-4- تحلیل داده ها                        130 
 
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری 
1-5- بحث و نتیجه گیری                        152 
1-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش                        152 
2-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش 
1-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش                        153 
2-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش                        154 
3-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش                        155 
2-5-  نتیجه کلی                        156 
3-5- محدودیتها و مشکلات پژوهش                        157 
4-5- پیشنهادهای پژوهش                        157 
5-5- خلاصه پژوهش                        159 
 
منابع و مآخذ 
فهرست منابع فارسی                        163 
فهرست منابع لاتین                        169 
 
ضمایم 
پرسشنامه فرهنگ سازمانی 
پرسشنامه فناوری اطلاعات 

فهرست جداول 
عنوان                                 صفحه 
.................................

................ ......................................... همه گی در فایل اصلی ......................

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات و در      ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات

مسئولیت اجتماعی سازمان و ارتباط آن با نیازهای منابع انسانی

مسئولیت اجتماعی سازمان و ارتباط آن با نیازهای منابع انسانی

در جهان امروز بسیاری از سازمان ها به نحو فزاینده ای از ارزش مستقیم اقتصادی مسئولیت اجتماعی سازمان CSRآگاهی یافتهاند و با ادغام آن به منزله سرمایه گذاری راهبردی با راهبرد اصلی کسب و کار و فعالیت های مدیریتی خود، می توانند تاثیر مثبتیبر جامعه و محیط خود بگذارند با در نظر گرفتن این موضوع که کارکنان می خواهند برای شرکت معتبر و خوشنام کار کنند وسرمایه

دانلود مسئولیت اجتماعی سازمان و ارتباط آن با نیازهای منابع انسانی

مسئولیت اجتماعی
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
حجم فایل706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل17

نویسندگان: سید مصطفی سیدپور ، اسماعیل انصاری ،

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی - 1394
چکیده: 
در جهان امروز بسیاری از سازمان ها به نحو فزاینده ای از ارزش مستقیم اقتصادی مسئولیت اجتماعی سازمان CSRآگاهی یافتهاند و با ادغام آن به منزله سرمایه گذاری راهبردی با راهبرد اصلی کسب و کار و فعالیت های مدیریتی خود، می توانند تاثیر مثبتیبر جامعه و محیط خود بگذارند .با در نظر گرفتن این موضوع که کارکنان می خواهند برای شرکت معتبر و خوشنام کار کنند وسرمایه داران تمایل دارند در چنین شرکتی سرمایه گذاری نمایند و مشتریان تمایل به خرید محصولات چنین سازمانی را دارند,بنابراین به احنمال بالاCSRدارای منافعی برای ذینفعان می باشد.با توجه به اینکه تحقیقات در خصوص مسئولیت اجتماعیسازمان ها و جنبه ها و تاثیرات گوناگون آن بر فعالیت های سازمانی در حال رشد می باشد دراین مقاله در دو بخش به این موضوعاشاره شده است.بخش اول مسئولیت اجتماعی سازمان به طور عام تشریح شده است و در بخش دوم مسئولیت اجتماعی سازمان درارتباط با مدیریت منابع انسانی تشریح می شود.در پایان ارتباط CSRبا نیازهای کارکنان و انگیزش درونی بر اساس نیازهایروانشاختی مورد مداقه قرار گرفته شده است.
تعداد صفحات: 17

 

دانلود مسئولیت اجتماعی سازمان و ارتباط آن با نیازهای منابع انسانی

دانلود فایل ورد Word بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین

دانلود فایل ورد Word بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین

بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد نوع فایل Word و (قابل ویرایش) تعداد صفحات 124 صفحه

دانلود دانلود فایل ورد Word  بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین

دانلود فایل ورد Word  بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
حجم فایل828 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل124
بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد
نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 124 صفحه

چکیده
با توجه به تغییرات شدیدی که در عرصه فعالیتهای اقتصادی بوجود آمده است سازمان ها همواره در پی کاهش هزینه ها و افزایش کارایی خود بوده اند و دراین میان از روش های نوینی که حاصل خلافیت پیشگامان صنعت است استفاده می نمایند تا تولیداتی با هزینه کمتر داشته باشند از این رو پژوهشی با عنوان بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : (VMI ) مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب صورت گرفت .هدف این پژوهش  شناسایی بعضی از موانعی است که باعث عدم به کارگیری این روش توسط مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد می شود قلمرو مکانی این پژوهش سازمان مدیریت تدارکات – ستاد و سال انجام آن ۱۳۹۰می باشد. نوع پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و روش انجام آن توصیفی پیمایشی می باشد. شیوه گرد آوری اطلاعات این پژوهش میدانی وکتابخانه ای و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه می باشد جامه آماری این پژوهش کارکنان و کارشنا سانی است که دارای تحصیلات کاردانی و بالاتر باشند .تعداد جامعه پس از بررسی های صورت گرفته ۱۰۲ نفر مشخص گردید که به دلیل نزدیکی نمونه با جامعه آماری پرسشنامه محقق ساخته ۴۴ سوالی تهیه شده در اختیار تمامی افراد جامعه قرار گرفت ضریب پایایی (آلفای کرانباخ) پرسشنامه با نمونه ۱۰۲ تایی بین ۷۲/۰ تا۸۱/۰ در نوسان بود که این امر نشان دهنده پایایی و اعتبار پرسشنامه است نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که فرضیه های : بستر های مناسب سخت افزاری و نرم افزاری، سیاستهای سازمان در به اشتراک گذاری اطلاعات و افزایش ارایه خدمات به مصرف کنندگان جزءموانع به شمار نیامده ولی فرهنگ و جو سازمانی ،قوانین و مقررات در قسمت تدارکات و آمادگی سازمان در استفاده از سیستم های نوین جزءموانع به کارگیری این رویکرد (مدیریت موجودی توسط فروشنده) به حساب می آیند .
کلید واژه ها: مدیریت زنجیره تامین – کنترل موجودی – مدیریت موجودی توسط فروشنده- فرهنگ و جو سازمانی
فهرست مطالب
چکیده    1
مقدمه    2
فصل اول:کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه    4
۱-۳- اهمیت وضرورت انجام تحقیق    6
۱-۴-هدف پژوهش    6
۱-۵- سوالات تحقیق    6
۱-۶- فرضیه های تحقیق    7
۱-۷- قلمرو تحقیق    7
۱-۸- روش انجام تحقیق    7
۱-۹- تعاریف واژه ها واصطلاحات    7
فصل دوم:مبانی نظری و مدل تحلیلی پژوهش
۲-۱ بخش اول : مدیریت زنجیره تامین    11
۲-۱-۱ مقدمه    11
۲-۱-۲  تاریخچه و سیر تحول مدیریت رنجیره تأمین    11
۲-۱-۳ دلایل و ضرورت‌های مدیریت زنجیره تأمین    12
۲-۱-۴ دلایل اهمیت مدیریت زنجیره تأمین    12
۲-۱-۵  تعریف مدیریت زنجیره تأمین    12
۲-۱-۶ عناصر و اجزاء مدیریت زنجیره تأمین    13
۲-۱-۷ انواع روش‌های تأمین در سطح استراتژیک و عملیاتی    14
۲-۱-۸ تصمیم گیری برای خرید یا تولید    14
۲-۱-۹ روش‌های تأمین    15
۲-۱-۹-۱ برون سپاری    15
۲-۱-۹-۲ رده‌بندی    15
۲-۱-۹-۳ منبع یابی بین‌الملل    16
۲-۱-۹-۴ منبع یابی مشارکتی    16
۲-۱-۹-۵ تجارت دوجانبه    16
۲-۱-۹-۶ تجارت درون شرکتی    17
۲-۱-۹-۷ پیمانکاری فرعی    17
۲-۱-۱۰ مشارکت در زنجیره تأمین    17
۲-۱-۱۱ انواع رویکردها در مشارکت میان خریدار- تأمین کننده    18
۲-۱-۱۲ فواید مشارکت در زنجیره تأمین    20
۲-۱-۱۳ زیرمجموعه‌های اصلی در زنجیره تأمین    22
۲-۱-۱۳-۱  مشتری و تقاضا در زنجیره تأمین    22
۲-۱-۱۳-۲  مدیریت ظرفیت و منابع سازمانی    22
۲-۱-۱۳-۳  تدارکات و الزامات عرضه‌کنندگان    22
۲-۱-۱۳-۴  مدیریت موجودی در زنجیره تأمین    23
۲-۱-۱۳-۵  مدیریت عملیات در زنجیره تأمین    23
۲-۱-۱۳-۶  مدیریت توزیع    23
۲-۲ بخش دوم : انبارداری    24
۲-۲-۱ مقدمه    24
۲-۲-۲ دلایل نگهداری موجودی‌ها و انبار کردن آنها    24
۲-۲-۳ تعریف انبار    25
۲-۲-۴ تعریف انبارداری    25
۲-۲-۵ طبقه‌بندی‌ موجودی‌های کالا    25
۲-۲-۶ اصول و شرایط طبقه‌بندی موجودی‌های کالا    25
۲-۲-۷ روش‌های مختلف طبقه بندی موجودی‌های کالا    26
۲-۲-۸ روش‌های شماره‌گذاری موجودیها    27
۲-۲-۹ روش‌های شماره‌گذاری (کد نمودن)کالاها    27
۲-۳ بخش سوم : کنترل موجودی    29
۲-۳-۱ مقدمه    29
۲-۳-۲ تاریخچه کنترل موجودی    30
۲-۳-۳ تعریف موجودی کالا    31
۲-۳-۴ گروه بندی موجودی‌ها    31
۲-۳-۴-۱ مواد اولیه    32
۲-۳-۴-۲ قطعات مربوط به تولید (آماده مونتاژ)    32
۲-۳-۴-۳ قطعات نیمه تمام در مسیر تولید (قطعات بین کارگاهی)    32
۲-۳-۴-۴ محصولات تمام شده (فرآوده نهایی)    32
۲-۳-۴-۵ سایر مواد و قطعات (مواد غیرمستقیم)    32
۲-۳-۵ هزینه‌های موجودی‌ها    32
۲-۳-۵-۱ هزینه‌های تهیه و خرید:    33
۲-۳-۵-۲ هزینه‌های نگهداری موجودی:    33
۲-۳-۵-۳ هزینه‌های تکمیل (برآورد) سفارش‌های مشتری    34
۲-۳-۵-۴ هزینه‌های خالی بودن انبار از دخیره    34
۲-۳-۵-۵ هزینه‌های اجرای سیستم پردازش اطلاعات    35
۲-۳-۶ انواع سیستم‌های کنترل موجودی    35
۲-۳-۶-۱ سیستم نقطه سفارش    36
۲-۳-۶-۲ سیستم دوره سفارش    36
۲-۳-۷ ساده‌سازی سیستم‌های نقطه سفارش و دوره سفارش    36
۲-۳-۷-۱ سیستم‌های دوظرفی    36
۲-۳-۷-۲ سیستم‌های بازدید عینی    36
۲-۳-۸ مقدار اقتصادی سفارش ( به عنوان یک روش سنتی )    37
۲-۳-۸-۱ هزینه سفارش    37
۲-۳-۸-۲ هزینه نگهداری کالا در انبار    37
۲-۳-۸-۳ هزینه کل سیستم موجودی انبار    37
۲-۳-۸-۵ نقطه شمارش مجدد    38
۲-۳-۸-۶ زمان انتظار    38
۲-۳-۸-۷ تقاضا در طول زمان انتظار    39
۲-۳-۸-۸ ذخیره ایمنی    39
۲-۴ بخش چهارم    39
۲-۴-۱ نرم‌افزار    39
۲-۴-۱-۱ نرم افزار سیستم عامل    39
۲-۴-۲ گرایشات شبکه و برقراری ارتباط    40
۲-۴-۲-۱ منظور از شبکه‌های کامپیوتری چیست    40
۲-۴-۲-۲ شبکه‌های ارتباطی    40
۲-۴-۴ سخت افزار کامپیوتر    42
۲-۴-۲ مدیریت موجودی توسط فروشنده    42
۲-۴-۲-۱ تاریخچه مدیریت موجودی توسط فروشنده    42
۲-۴-۲-۲ مفهوم مدیریت موجودی توسط فروشنده    43
۲-۴-۲-۳ مدیریت موجودی در زنجیره تأمین    43
۲-۴-۲-۴ رویکرد مدیریت موجودی بر مبنای فروشنده    44
۲-۴-۲-۵ شکل گیری ساختار فرآیند مدیریت موجودی بر مبنای فروشنده    45
۲-۴-۲-۶ موقعیت موجودی    45
۲-۴-۲-۷ سیستم توزیع    46
۲-۴-۲-۸ سطح دسترسی فروشنده به اطلاعات تقاضای مشتری    46
۲-۴-۲-۹ نقش سیستم‌های اطلاعاتی    47
۲-۴-۲-۱۰ تصمیمات مربوط به جایگزینی    48
۲-۴-۲-۱۱ مالکیت موجودی    48
۲-۴-۲-۱۲مزایای سیستم مدیریت موجودی بر مبنای فروشنده    49
۲-۴-۱۵- چالش‌ها و محدودیت‌های مدیریت موجودی بر مبنای فروشنده    51
۲-۴-۳ فرهنگ سازمانی    51
۲-۴-۳-۱ فرهنگ حاکم    52
۲-۴-۳-۲ تعریف فرهنگ سازمانی    53
۲-۴-۳-۳ جو سازمانی    53
۲-۴-۳-۴ تفاوت فرهنگ و جو سازمانی با استفاده از مدل شاین    54
۲-۴-۴ قوانین و مقررات    55
۲-۵ مدلها و متغیر های پژوهش درقالب یک مدل    56
۲-۶ مرور تحقیقات پیشین    56
۲-۶-۱ پیشینه خارجی تحقیق    56
۲-۶-۲ پیشینه داخلی تحقیق:    59
فصل سوم:روش انجام تحقیق
۳-۱ مقدمه    62
۳-۲ نوع پژوهش    62
۳-۳ جامعه آماری    62
۳-۵ اعتبار (روایی) پرسشنامه تحقیق    63
۳-۶ پایایی پرسشنامه تحقیق    63
۳-۷ روش تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها    65
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل اطلاعات
۴-۱ مقدمه    67
۴-۲ یافته های توصیفی    67
۴-۲-۱ تحلیل داده های جمعیت شناختی    67
۴-۲-۲ نتایج توصیفی داده های تحقیق    72
۴-۲-۲-۱ بررسی نرمال بودن    72
۴-۲-۲-۲ شاخص های آمار توصیفی    73
۴-۳ یافته های استنباطی مربوط به فرضیه های پژوهش    73
۴-۴ یافته های جانبی    77
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهاد ها
۵-۱ مقدمه    85
۵-۲ نتایج حاصل از تحلیل داده ها    85
۵-۳ محدودیت های تحقیق    87
۵-۴ پیشنهادهایی مبتنی بر یافته های تحقیق    87
۵-۵    پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی    88
منابع وماخذ
منابع فارسی    90
منابع غیر فارسی    92
پیوستها :    95
چکیده انگلیسی    103

دانلود دانلود فایل ورد Word  بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین