فروشگاه فایل 4030

بزرگترین وبلاگ فروش فایل

فروشگاه فایل 4030

بزرگترین وبلاگ فروش فایل

جزوه مبانی مدیریت بازرگانی

جزوه مبانی مدیریت بازرگانی

جزوه مبانی مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور

دانلود جزوه مبانی مدیریت بازرگانی

جزوه مدیریت بازرگانی 
کتاب مبانی مدیریت بازرگانی
کتاب پیام نور مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی
جزوه مدیریت اسلامی
ارتباطات از منظر اسلامی
مدیریت بازرگانی
مدیریت مبانی مدیریت بازرگانی
کتاب مدیریت بازرگانی
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
حجم فایل3144 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل317

یکی از مهمترین مهارت ها در تربیت نیروی انسانی آموزش مدیریت است .مهارت اداره سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی نقش مهمی در این امر دارد.در میان دروس مختلف مبانی سازمان و مدیریت بعنوان مبنایی ترین درس محسوب میشود. به عبارت دیگر محوری ترین و اصلی ترین درس در رشته مدیریت بشمار میرود. کتاب های مختلف در این رابطه وجود دارد،هریک دارای ویژگی های مربوط بخود میباشند. کتاب های اقتباس از آموزهای غربی ، شرایط فرهنگی و بومی ما را نادیده گرفته اند و یا برای اداره سازمانهای بزرگ و بین المللی طراحی شده اند و مختصات کسب و کارهای کوچک و متوسط را نادیده گرفته اند.

سرفصل ها:
فصل اول:تعاریف و مفاهیم سازمان و مدیریت
اهمیت مطالعه سازمان و مدیریت
سازمان
تعریف سازمان
حیطه مطالعات سازمانی
ابعاد سازمان
مراحل رشد سازمان
مدیریت
تعریف مدیریت
انواع مدیریت
مهارت های مورد نیاز مدیران
نقش های مدیریتی
نقش های متقابل شخصی
نقش های اطلاعاتی
نقش تصمیم گیری
ضرورت و اهمیت مدیریت در اسلام
فصل دوم:نظریه های سازمان و مدیریت
نظریه و نظریه پردازی
مفهوم پارادایم در مدیریت
سلسله مراتب سیستم ها
نظزیه های سنتی در مدیریت
مدیریت علمی تیلور
میریت اداری فایول
مبوروکراسی اداری ماکس وبر
دیدگاه نئوکلایک
مطالعات هائورن
رویکرد های نوین
رهیافت سیستمیو اقتضایی به مدیریت
نظریه مجموعه های پیچیده غیرقابل پیش بینی یا نظریه آشوب
مدیریت اسلامی
کسب و کار
فصل سوم:کارآفرینی وکسب و کار های کوچک
تعریف کارآفرینی
ویژگی کارآفرینان
انواع کارآفرینی
فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارآفرینی
فصل چهارم:مدیریت محیط
فصل پنجم:مسئولیت اجتماعی
فصل ششم:تصمیم گیری
فصل هفتم:مدیریت برنامه ریزی استراتژیک
فصل هشتم:سازماندهی
فصل نهم:رهبری
فصل دهم:ارتباطات
فصل یازدهم:انگیزش
فصل دوازدهم:ارزیابی و نظارت


مؤلف: دکتر زین العابدین رحمانی
نام درس : مبانی مدیریت بازرگانی
رشته: مدیریت بازرگانی پیام نور
مقطع : کارشناسی 
سال تهیه: نیمسال دوم 94-95

دانلود جزوه مبانی مدیریت بازرگانی

بررسی مدیریت دانش بر نو آوری سازمانی

بررسی مدیریت دانش بر نو آوری سازمانی

هدف این پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان می‌باشد، تحقیق حاضر از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی است که به صورت میدانی انجام می شود تحقیق زیر کاملا علمی و اماده ارائه میباشد فایل word و کاملا قابل ویرایش است

دانلود بررسی مدیریت دانش بر نو آوری سازمانی

خلق دانش
مدیریت دانش
نو آوری
ارتباط دانش و نو آوری
مدیریت نو آوری
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
حجم فایل78 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل9

اجرای مدیریت دانش مستلزم نوآوری و اصلاح در سازمان¬ها می¬باشد و این امر تنها با یک سرمایه¬گذاری هنگفت به وجود نمی¬آید و تغییرات در فرهنگ و ساختار سازمان را طلب می¬کند. مدیریت دانش یک استراتژی باارزش و یک منبع مهم سازمانی محسوب می¬شود که این دارایی سازمانی برای توسعه ظرفیت خود و بهبود عملکرد سازمان در راستای تغییرات تکنولوژیکی نیازمند توجه به امر نوآوری در هر یک از سطوح سازمان 
می¬باشد. مدیریت¬دانش و نوآوری دارای یک رابطه متقابل می¬باشند که در سازمان حذف هر یک از این دو باعث شکست در فعالیت¬های تحقیق و توسعه می¬گردد. در حقیقت نوآوری را به نوعی می¬توان نتیجه زنجیره ذیل در سازمان دانست (باقری نزاد،1387).  
شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به گونه¬ای است که لزوم توجه به حل مشکلات و تنگناها در حال و آینده بخوبی احساس میشود. ترکیب جمعیتی جوان کشور، ضرورت ایجاد فرصت¬های گذراندن اوقات فراغت با ورزش و نیز افزایش سطوح ورزش قهرمانی، پرورشی و همگانی را به مراتب بیشتر و بیشتر میکند. آنچه در شرایط کنونی و محیط پیچیده و رقابتی سازمان تربیت بدنی بیش از پیش احساس میشود، پرداختن به مقوله نوآوری است، زیرا مسلماً کارکنان نوآور با توجه به خصوصیات ممتاز و برجسته خود قادرند در چنین شرایطی منابع را برای ایجاد رشد و توسعه در زمینه¬های ارائه خدمات بهینه و منابع انسانی فراهم و شیوه¬های جدید ایجاد کنند و درنتیجه با نوآوری سازمانی خود بر توسعه و افزایش محصولات و خدمات جدید سازمان بیفزایند (احمدپور،1379). 
به طور کلی هدف این پژوهش  بررسی تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری  سازمانی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان بوده است. از ویژگی¬های بارز این پژوهش درنظرگرفتن سه جزء اصلی مدیریت دانش (خلق و انتقال وبکارگیری) و توجه به متغیرهای فردی چون سن، جنسیت، سابقه خدمت و سطح تحصیلات است. این پژوهش درپاسخ به نیاز به مقوله مدیریت دانش و  نوآوری در حوزه ورزش و متولیان این امر انجام شده تا از این طریق اطلاعات کافی را در زمینه بسترسازی مناسب سازمان ارائه دهد.  
 هدف این پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری  سازمانی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان می‌باشد، تحقیق حاضر از نوع تحقیقات توصیفی - پیمایشی است که به صورت میدانی انجام می شود.جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان می¬باشد که براساس اطلاعات بخش انفورماتیک اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان در سال ۱۳۹1 شامل ١٠٠ نفربود.برای این تحقیق با توجه به محدود بودن جامعه¬ی آماری از روش نمونه¬گیری سرشماری استفاده گردیده است در نتیجه 100 پرسشنامه توزیع شد. ابزار جمع آوری اطلاعات دو  پرسشنامه¬ی استاندارد مدیریت دانش (گلد و همکاران  ،2001) شامل  سه بعد (خلق دانش، انتقال دانش، بکارگیری دانش) و پرسشنامه نوآوری سازمانی رندسیپ می باشد که روایایی پرسشنامه ها توسط متخصصین و پایایی پرسشنامه ها با استفاده از آلفا کرونباخ به ترتیب 80/0 و 82/0   به دست آمد روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون، تحلیل واریانس  و آزمون زوجی می باشد.

دانلود بررسی مدیریت دانش بر نو آوری سازمانی

پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

دانلود پاورپوینت با عنوان ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط در قالب pptx؛ قابل ویرایش و در حجم 25 اسلاید شامل تعریف ارتباطات، نقش ارتباطات در سازمان، علل برقراری ارتباط، علل اشتراک گذاری ایده ها، موانع اشتراک گذاری ایده ها، اجزایی سیستم ارتباطات، مدل ادراکی ارتباطات، الگوی فرآیند ارتباط، چگونگی برقراری ارتباط، اشکال ارتباطات سازمانی، تفاوت ارتب

دانلود پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

پاورپوینت ارتباطات
 توسعه مهارت برقراری ارتباط
تعریف ارتباطات 
نقش ارتباطات در سازمان
علل برقراری ارتباط 
اجزایی سیستم ارتباطات
مدل ادراکی ارتباطات 
الگوی فرآیند ارتباط 
چگونگی برقراری ارتباط 
اشکال ارتباطات سازمانی 
انتخاب رسانه ارتباطی 
مسیرهای ارتباطی
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل495 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل25

عنوان: پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط " بوده و در 25 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

تعریف ارتباطات

نقش ارتباطات در سازمان

علل برقراری ارتباط

علل اشتراک گذاری ایده ها

موانع اشتراک گذاری ایده ها

اجزایی سیستم ارتباطات

مدل ادراکی ارتباطات

الگوی فرآیند ارتباط

چگونگی برقراری ارتباط

اشکال ارتباطات سازمانی

تفاوت ارتباطات کلامی و غیر کلامی

انتخاب رسانه ارتباطی

مسیرهای ارتباطی

ارتباطات غیر کلامی در محیط کار

تفاوتهای بین فرهنگی در ارتباطات غیر کلامی

تفاوت جنسی در شیوه برقراری ارتباط

روش های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با مافوق

روش های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با همکاران

روش های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

پاورپوینت اجرا و نظام ارزیابی عملکرد

پاورپوینت اجرا و نظام ارزیابی عملکرد

دانلود پاورپوینت با عنوان اجرا و نظام ارزیابی عملکرد با فرمت ppt؛ قابل ویرایش و در حجم 65 اسلاید شامل انواع ارزیابی عملکرد، طرح جامع مدیریت عملکرد، روش ارزیابی متوازن، مهم ترین دلایل عدم توفیق در اجرای استراتژی، سازمانهای پیشرو چگونه استراتژی های خود را محقق ساخته اند؟، اصول ایجاد سازمان استراتژی محور، رابطه علت و معلولی در ارزیابی متوازن، فرآیند

دانلود پاورپوینت اجرا و نظام ارزیابی عملکرد

پاورپوینت اجرا و نظام ارزیابی عملکرد
انواع ارزیابی عملکرد
طرح جامع مدیریت عملکرد
روش ارزیابی متوازن
مهم ترین دلایل عدم توفیق در اجرای استراتژی
اصول ایجاد سازمان استراتژی محور
رابطه علت و معلولی در ارزیابی متوازن
فرآیند مدل امتیازات متوازن
طراحی و تدوین مدل امتیازات متوازن
استقرار و بکارگیری سنجش متوازن
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلppt
حجم فایل18633 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل65

عنوان: پاورپوینت اجرا و نظام ارزیابی عملکرد

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 65 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " اجرا و نظام ارزیابی عملکرد " بوده و در 65 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

انواع ارزیابی عملکرد

طرح جامع مدیریت عملکرد

روش ارزیابی متوازن

مهم ترین دلایل عدم توفیق در اجرای استراتژی

سازمانهای پیشرو چگونه استراتژی های خود را محقق ساخته اند؟

اصول ایجاد سازمان استراتژی محور

رابطه علت و معلولی در ارزیابی متوازن

فرآیند مدل امتیازات متوازن

طراحی و تدوین مدل امتیازات متوازن

استقرار و بکارگیری سنجش متوازن

مزایای روش ارزیابی متوازن

پیش نیازهای موفقیت در پیاده سازی BSC

رسالت و استراتژی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت اجرا و نظام ارزیابی عملکرد

پاورپوینت تحول اداری در بخش مدیریت دولتی

پاورپوینت تحول اداری در بخش مدیریت دولتی

دانلود پاورپوینت با عنوان تحول اداری در بخش مدیریت دولتی با فرمت ppt؛ قابل ویرایش و در حجم 30 اسلاید شامل تعریف مدیریت دولتی نوین، مبانی تئوریک و فلسفه مدیریت دولتی نوین، چند مفهوم بنیادی متضاد با مدیریت دولتی نوین، چهار روند کلان اداری همراه با مدیریت دولتی، عناصرشکل دهنده مدیریت دولتی از نظر هود، مهم ترین عناصر مدیریت دولتی نوین از نظر هایز و کر

دانلود پاورپوینت تحول اداری در بخش مدیریت دولتی

پاورپوینت تحول اداری در بخش مدیریت دولتی
تحول اداری در بخش مدیریت دولتی
تحقیق تحول اداری در بخش مدیریت دولتی 
تحول اداری 
پاورپوینت تحول اداری
تعریف مدیریت دولتی نوین
مبانی تئوریک و فلسفه مدیریت دولتی نوین
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلppt
حجم فایل601 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل30

عنوان: پاورپوینت تحول اداری در بخش مدیریت دولتی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " تحول اداری در بخش مدیریت دولتی " بوده و در 30 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

تعریف مدیریت دولتی نوین

مبانی تئوریک و فلسفه مدیریت دولتی نوین

چند مفهوم بنیادی متضاد با مدیریت دولتی نوین

چهار روند کلان اداری همراه با مدیریت دولتی

عناصرشکل دهنده مدیریت دولتی از نظر هود

مهم ترین عناصر مدیریت دولتی نوین از نظر هایز و کرنی

رگه های مدیریت دولتی نوین دربخش دولتی ایران

برنامه های تحول نظام اداری به وضعیت مطلوب

انتقادات وارده برمدیریت دولتی نوین

کمرنگ کردن مرز عمومی و خصوصی

محدود کردن ترکیب دریافت کنندگان خدمات

تضعیف بخش دولتی

تضعیف پاسخگوئی عمومی

تهدید اعتماد عمومی

شکل دهی سازمانهای دولتی مضطرب

تقویت نظام توزیع غنائم به شکل خصوصی سازی

علل نمادین سیاسی ( نه کارآیی ) در عرضه خدمات به شهروندان

تهدید جامعه مدنی

نظریه سیاسی متضاد با حاکمیت مردم سالار

پیشنهادات

نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت تحول اداری در بخش مدیریت دولتی

پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی

پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی

دانلود پاورپوینت با عنوان سیستم کسب و کار الکترونیکی در قالب ppt؛ قابل ویرایش و در حجم 38 اسلاید شامل مقدمه، کسب وکار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، کاربردهای میان کارکردی سازمان، فرآیند توسعه محصول جدید در یک شرکت تولیدی (فرایندوظیفه ای کسب و کار)،معماری کربردهای سازمان، برنامه ریزی منابع سازمان، مدیریت ارتباط با مشتری چیست، اجزای کاربردی اصلی یک

دانلود پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی

پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی
تجارت الکترونیکی
سیستم کسب و کار الکترونیکی
تحقیق سیستم کسب و کار الکترونیکی
برترین فایل سیستم کسب و کار الکترونیکی
مقاله سیستم کسب و کار الکترونیکی
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلppt
حجم فایل2523 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل38

عنوان: پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 38 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "سیستم کسب و کار الکترونیکی"بوده و در 38 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشتهمدیریتمورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

کسب وکار الکترونیکی

تجارت الکترونیکی

کاربردهای میان کارکردی سازمان

فرآیند توسعه محصول جدید در یک شرکت تولیدی (فرایندوظیفه ای کسب و کار)

معماری کربردهای سازمان

برنامه ریزی منابع سازمان

مدیریت ارتباط با مشتری چیست

اجزای کاربردی اصلی یک سیستم CRM

سه مرحله مدیریت ارتباط با مشتری

شکست های مدیریت ارتباط با مشتری

برنامه ریزی منابع سازمان چیست ؟ (ERP)

اجزای کاربردی یک سیستمERP

مزایا و چالشهای برنامه ریزی منابع سازمان

هزینه های برنامه ریزی منابع سازمانی

دلایل شکست برنامه ریزی منابع سازمان

مدیریت زنجیره تأمین چیست ؟ SCM

نقش SCM

یکپارچه سازی برنامه های سازمان

تبادل الکترونیکی داده ها  (EDI)

چرخه پردازش مبادله

سیستمهای همکاری سازمان

ابزارهای همکاری سازمان (ECS)

سیستم های کارکردی کسب و کار

سیستم های بازاریابی

سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی

سه کاربرد بازاریابی

بازاریابی متعامل

بازاریابی هدفمند

اتوماسیون نیروی فروش

سیستمهای تولید و ساخت

تولید یکپارچه رایانه ای

سیسستمهای منابع انسانی

سیستمهای حسابداری

سیستمهای مدیریت مالی

سیستم های با اهمیت مدیریت مالی

سیستم های پردازش مبادلات

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی

پاورپوینت کنترل فساد اداری

پاورپوینت کنترل فساد اداری

دانلود پاورپوینت با عنوان کنترل فساد اداری در قالب ppt؛ قابل ویرایش و در حجم 20 اسلاید شامل کنترل فساد اداری در بخش دولتی، هشت بعد کلیدی برای تدوین راهبرد ملی پیشگیری از فساد اداری در ایران، فساد چیست ؟، انواع فساد، فساد جزئی، فساد کلان، انواع فساد از دیدگاه هیدن همیر، هزینه های فساد، اهمیت پیشگیری از فساد، محورهای اصلی تاثیر گذاری فساد در جامعه

دانلود پاورپوینت کنترل فساد اداری

پاورپوینت کنترل فساد اداری 
کنترل فساد اداری در بخش دولتی
انواع فساد اداری
فساد اداری جزئی
فساد اداری کلان
انواع فساد اداری از دیدگاه هیدن همیر
هزینه های فساد اداری
اهمیت پیشگیری از فساد اداری 
محورهای اصلی تاثیر گذاری فساد در جامعه
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلppt
حجم فایل8726 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل20

عنوان: پاورپوینت کنترل فساد اداری

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " کنترل فساد اداری " بوده و در 20 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

کنترل فساد اداری در بخش دولتی

هشت بعد کلیدی برای تدوین راهبرد ملی پیشگیری از فساد اداری در ایران

فساد چیست ؟

انواع فساد

فساد جزئی

فساد کلان

انواع فساد از دیدگاه هیدن همیر

هزینه های فساد

اهمیت پیشگیری از فساد

محورهای اصلی تثیر گذاری فساد در جامعه

نظریه های کنترل فساد

مجموعه ساز و کارهای کنترل فساد   

ارتقای سلامت ملی

ارکان ارتقای سلامت نظام ملی

راهبرهای جامع پیشگیری از فساد اداری در ایران

تقویت مشارکت مردمی

اصلاح مدیریت دولتی

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

در زیر نمایی از اسلایدها قرار داده شده است:

پاورپوینت کنترل فساد اداری

دانلود پاورپوینت کنترل فساد اداری

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس پور با عنوان مزایای کارکنان

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس پور با عنوان مزایای کارکنان

دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس عباسپور با عنوان مزایای کارکنان با فرمت pptx؛ قابل ویرایش و در حجم 13 اسلاید شامل مقدمه، تعریف مزایا، طبقه بندی مزایا از نظر دسلر، حقوق بیکاری(پرداخت درقبال ایام بیکاری)، طبقه بندی پرداخت در قبال ایام بیکاری، بخشهای مزایای بیمه

دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس پور با عنوان مزایای کارکنان

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس عباسپور با عنوان مزایای کارکنان
پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس عباسپور
پاورپوینت مزایای کارکنان
پاورپوینت کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس پور
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل108 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل13

دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس عباسپور با عنوان مزایای کارکنان با فرمت pptx؛ قابل ویرایش و در حجم 13 اسلاید.

فهرست مطالب:

مقدمه

تعریف مزایا

طبقه بندی مزایا از نظر دسلر

حقوق بیکاری(پرداخت درقبال ایام بیکاری)

طبقه بندی پرداخت در قبال ایام بیکاری

بخشهای مزایای بیمه

مزایای بازنشستگی

مزایای خدمات کارکنان

مزایای برنامه های انعطاف پذیر

معایب برنامه های انعطاف پذیر

دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس پور با عنوان مزایای کارکنان

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

دانلود پاورپوینت با عنوان برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی با فرمت pptx؛ قابل ویرایش و در 31 اسلاید شامل تعریف برنامه ریزی منابع انسانی، اهمیت برنامه ریزی منابع انسانی ، سیر تحول برنامه ریزی منابع انسانی، رابطه برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی منابع انسانی ، رویکرد پنج مرحله ای واکر جهت پیوند برنامه ریزی منابع انسانی با برنامه ریزی استراتژیک،

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی
برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی
تحقیق برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی
مقاله برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی
رابطه برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی منابع انسانی
تعریف برنامه ریزی منابع انسانی
 اهمیت برنامه ریزی منابع انسانی
سیر تحول برنامه ریزی منابع انسانی
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل712 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل31

عنوان: پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 31 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی"بوده و در 31 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

تعریف برنامه ریزی منابع انسانی

اهمیت برنامه ریزی منابع انسانی

سیر تحول برنامه ریزی منابع انسانی

رابطه برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی منابع انسانی

رویکرد پنج مرحله ای واکر جهت پیوند برنامه ریزی منابع انسانی با برنامه ریزی استراتژیک

فرایند برنامه ریزی استراتژیک

عرضه و تقاضا در برنامه ریزی منابع انسانی

کاهش تقاضا برای منابع انسانی

حفظ و نگهداری ،بهبود و پیشرفت منابع انسانی

کاهش عرضه نیروی انسانی

انتخاب اساسی در بکارگیری منابع انسانی

خصوصیات بازارهای کار داخلی

نوع ساختار سازمانی سیستمهایی که نیروی بازار کار داخلی دارند

مزایای بازار کار داخلی

معایب بازار کار داخلی

بازارهای کار بیرونی و گزینه خریدن

بخشی از متن پاورپوینت:

  • برنامه ریزی منابع انسانی عبارت از پیش بینی نیازهای سازمان از لحاظ منابع انسانی و برنامه ریزی مراحلی است که برای برآوردن آن نیازها باید طی شود .
  • هرگاه سازمانی در فرایند تعیین نیازهای منابع انسانی خود قرار گیرد مشغول انجام دادن فعالیتی است که به آن فرایند برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی می گویند.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

در زیر نمایی از اسلایدها قرارداده شده است:

 

 

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

پاورپوینت تیم و گروه

پاورپوینت تیم و گروه

دانلود پاورپوینت با عنوان تیم و گروه با فرمت pptx؛ قابل ویرایش و در 45 اسلاید شامل مقدمه، تعریف گروه، تعریف گروه از دید جامعه شناختی، شاخصهای چهار گانه جامعه شناختی گروه، مراحل تکامل گروه، الگوی پنج مرحله ای تکامل گروه، تعریف گروههای رسمی و غیر رسمی، گروه فرماندهی(گرداننده، کارکردی)، گروه کار، گروه

دانلود پاورپوینت تیم و گروه

پاورپوینت تیم و گروه
تیم و گروه
تحقیق تیم و گروه
مقاله تیم و گروه
دلایل تشکیل گروه
عوامل موثر بر عملکرد گروه ها
عواملی که باعث انسجام گروه می شود
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل331 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل45

عنوان: پاورپوینت تیم و گروه

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 45 اسلاید

دسته: مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "تیم و گروه"بوده و در 45 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

تعریف گروه

تعریف گروه از دید جامعه شناختی

شاخصهای چهار گانه جامعه شناختی گروه

مراحل تکامل گروه

الگوی پنج مرحله ای تکامل گروه

مرحله اول:شکل گیری

مرحله دوم:در گیری

مرحله سوم:انسجام

مرحله چهارم: تکامل

مرحله پنجم : از هم پاشیدن

یکی دیگر از مدلهای مراحل تشکیل گروه

انواع گروه ها

تعریف گروههای رسمی و غیر رسمی

گروه فرماندهی(گرداننده، کارکردی)

گروه کار

گروه پروژه

انواع شوراها

گروه دوستی

گروه ذی نفعان

گروه مرجع

دلایل تشکیل گروه

عوامل موثر بر عملکرد گروه ها

عواملی که باعث انسجام گروه می شود

عواملی که باعث کاهش انسجام می شود

تعریف تیم

تفاوت تیم با گروه در چیست؟

نمودار مقایسه تیم وگروه

انواع تیم

تیم حل کننده مسئله

 تیم خود گردان

تیم متخصص

عوامل موثر در اثربخشی تیم ها

اندازه یا بزرگی تیم

تخصیص نقش و بهبود عملکردها

تعهد به هدف مشترک

تعیین هدفهای خاص

رهبری و ساختار

نقصان پذیری تیم و حساب پس دهی

ارزیابی عملکرد و سیستم پاداش

اعتماد متقابل

9 نقش تیم

بخشی از متن پاورپوینت:

امروزه محیطهای کاری  تغییر، تحول و انطباق با آن را ارج می نهند. سازمانها در تلاش خود برای بهره وری بیشتر ،کیفیت جامع،رضایت مشتری و بهبود کیفیت زندگی کاری شکلهای متنوع  و جدیدی انتخاب می کنند.آنها در جستجوی اندازه کوچکتر ،ساختار های تخت تر،عملیات منعطف تر و البته راههای جدید وخلاق استفاده از گروهها به عنوان شالوده بسیاری از  بهبودهای عملکرد سازمان هستند. پس وجود گروهها جنبه اجتناب ناپذیر زندگی امروزی است.سازمانهای مولد با وجود گروههای کار می توانند به حیات خود تداوم بخشند، ولی از آنجائیکه تلاشهای گروهی می توانند ابعاد وجودی مثبت و منفی را در افراد بروز و ظهور دهد،مدیران امروزی نیاز دارند که شناخت خوبی از گروهها و فراگردهای گروهی داشته باشند تا هم از گرفتار شدن در دام آنها اجتناب ورزند وهم بتوانند استعداد وسیع آنها را به کار گیرند.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

در زیر نمایی از اسلایدها قرار داده شده است:

دانلود پاورپوینت تیم و گروه